Nieuwe pendulum van van der Klaauw

Al tijden kijk ik naar een nieuw hologe voor mijn vrouw. Zelf heb ik sinds jaren een Ariadne van Chr. van der Klaauw. Prachtig horloge met gouden lunette en parelmoer wijzerplaat. Laatst heeft er knopje (door een ongelukje) losgelaten en na een afspraak gemaakt te hebben zijn we naar Heerenveen getogen. Aangekomen en na de koffie werd mijn horloge door Chr. onderhanden genomen, resultaat: een nieuw drukknopje,een nieuw kroko bandje en weer in nieuwstaat gebracht. SUPER!! Omdat we er toch waren tevens naar de serie Pendulum gekeken voor dames. Snel waren we verkocht alleen het uitzoeken van een mooie combinatie duurde wel even. Uiteindelijk toch kunnen beslissen. Augustus wordt het, maar wat in het vat zit verzuurt niet. Een nieuw horloge en fantastische service van een groot horlogemaker.

Een bezoek aan Heerenveen is een gebeurtenis op zich; de pendulum serie loopt nu een aantal jaren even (zie ook het verslag van Nivelacuso over Basel 2007) was er sprake van nieuwe wijzerplaten (komen die nog?). Welke heb jullie uitgekozen?

Met vriendelijke groet,

Bojo

Een bezoek aan zijn website is ook al bijzonder. Je kan de horloges live en versneld aan het werk zien!

http://www.klaauwwatches.nl/

Zelf vind ik het planetarium erg mooi, echt een prachtig stukje techniek! Helaas is het met mijn huidige baan nog niet te betalen…

Geweldig, die animaties! Maar de horloges liggen wel buiten mijn bereik, helaas.

Groeten, Tom Vreeken.