Voor dit bedrag koop je twee (!?) Jaeger LeCoultre Master Ultra Thin Moon’s. In een normaal formaat, automaat en nog dunner ook. Of je koopt dezelfde JLC in goud en dan houd je nog 2k in je zak.
Wel een beetje typisch IWC dit. Prachtige wijzerplaat. Design klopt. Maar vrijwel altijd te groot. Daarnaast vrijwel altijd te duur voor wat het is. Dan ook nog meestal een Eta.
Ik zie veel IWC’s, dus het business model zal wel werken. Maar als liefhebber heb ik er altijd wat moeite mee.
tja kan begrijpen dat je het er als liefhebber moeite mee hebt. Is net hetzelfde verhaal waarom eenzelfde uurwerk plots in prijs moet verdubbelen als hij een gouden kast heeft; Die 20 gram goud zullen het prijsverschil niet maken vrees ik en toch!
Ik vind deze persoonlijk uiterst mooi. Je kan een jaeger ultra Thin moonphase toch bijlange na niet gaan vergelijken met dit? Qua prijs is het dan weer een ander verhaal!
Dat ielige balansje… IWC heeft het nieuws nog niet doorgekregen dat 45 mm horloges niet echt 2017 meer zijn. Meer 2013/2014. Wie gaat 't ze vertellen…?