Nieuwe Portofino

Een wel erg mooie nieuwe IWC Portofino Hand-Wound Moon Phase
Ref. 5164

.

.

.

.

.

.
45 mm., Roestvrijstaal, $ 13.000,00

Niet op de site, wel in de nieuwe catalogus…

-> Artikel

11 likes

Mooi ding, mooi te groot ook :fearful:

6 likes

Leuk design maar te groot, te dik en veeeeeeel te duur. Tot zover mijn review.

4 likes

45mm… nee dank je

1 like

Dat dus!

3 likes

Zoiets en dan 40mm graag.

3 likes

45 mm. voor een dresswatch, wie verzint dat? Verder verstoort de gangreserve de symmetrie een beetje, jammer.

Dan heb ik het nog niet over de prijs gehad…

Grt. Marco

2 likes

Zeer mooi maar ook veel te groot en duur.

1 like

Voor dit bedrag koop je twee (!?) Jaeger LeCoultre Master Ultra Thin Moon’s. In een normaal formaat, automaat en nog dunner ook. Of je koopt dezelfde JLC in goud en dan houd je nog 2k in je zak.

Goed bezig IWC…

4 likes

Wel een beetje typisch IWC dit. Prachtige wijzerplaat. Design klopt. Maar vrijwel altijd te groot. Daarnaast vrijwel altijd te duur voor wat het is. Dan ook nog meestal een Eta.
Ik zie veel IWC’s, dus het business model zal wel werken. Maar als liefhebber heb ik er altijd wat moeite mee.

3 likes

tja kan begrijpen dat je het er als liefhebber moeite mee hebt. Is net hetzelfde verhaal waarom eenzelfde uurwerk plots in prijs moet verdubbelen als hij een gouden kast heeft; Die 20 gram goud zullen het prijsverschil niet maken vrees ik en toch!
Ik vind deze persoonlijk uiterst mooi. Je kan een jaeger ultra Thin moonphase toch bijlange na niet gaan vergelijken met dit? Qua prijs is het dan weer een ander verhaal!

1 like

Wat een mooi horloge zeg! Alleen beetje van de maat en de prijs natuurlijk. Hahahaha.

1 like

Zeker een mooie klok, prima maat ook (als je de pols er voor hebt) en de prijs… Ja die had iets minder gemogen.

1 like

Een beetje less is more laten we maar zeggen…

1 like

De prijs alleen al verstoort mijn eigen gangreserve…:broken_heart:

3 likes

Dit dus

En waarom ook alweer niet?

Mooi, maar inderdaad te groot.

1 like

Prachtig! Wel een flinke knaap met 45mm :disappointed_relieved:

1 like

Dat ielige balansje… :smiley: IWC heeft het nieuws nog niet doorgekregen dat 45 mm horloges niet echt 2017 meer zijn. Meer 2013/2014. Wie gaat 't ze vertellen…?

2 likes