Nieuwe Pozzan aanwinst

Beste liefhebbers,

Ik weet dat niet iedereen hiervan gecharmeerd is maar ik wel.
Vanmiddag aangekomen en hij is mooi en apart.
Mooie zware klok met saffier en zwitsers quartz uurwerk en erg mooi afgewerkt incl.zwarte extra band die smaller uitloopt en mooie lederen box.
Een van de weinige horloges die mijn vrouw ook mooi vindt want die vindt alle andere horloges min of meer van hetzelfde ( rond en met wijzers ).
wat vinden we ervan .
Als je het niks vindt mag je dat gerust zeggen want ik vind hem mooi en daar gaat het om .

groetjes

Lenno

Het is idd niet een horloge dat ik zou kopen, neemt niet weg dat het zeker een bijzonder model is. Het belangrijkste is dat jij er gelukkig mee bent. Dus…gefeliciteerd;)

Het mooie van uitgesproken modellen is dat je ze erg mooi vindt of niet om aan te zien, er is zelden een middenweg. Hoe breed is de band eigenlijk?

Mijn postuur is totaal ongeschikt;) voor een dergelijke stevig horloge; jij vindt hem prachtig en daar gaat het om!

Veel draagplezier!

Groet,

Bojo

apart, leuk eens een keer wat anders! Erg Italiaans ook. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

Het is zeker een speciaal horloge! Persoonlijk vind ik de vorm niet zo mooi. Vooral van bovenaf gezien.
Maar jij bent er gelukkig mee, dus dan is het goed :smiley: En het is in ieder geval eens iets anders dan “rond met wijzers”, dat vind ik dan wel weer leuk eraan.

Weer eens wat anders, veel plezier er mee!

Ik weet echt niet wat ik hier van denken moet:D
Maar toch veel plezier met dit aparte klokje.

Wat een mooie box. Naar mijn mening is dit horloge te dik/lomp van vorm. Apart maar te off voor mij.
Maar goed dat smaken verschillen. Veel draagplezier gewenst.
gr. Twan

ik vind m helemaal super(tu) vind dat soort afwijkende modellen wel wat hebben.
veel plezier ermee;)

Bah een kwartshorloge! ;):smiley:

Geintje, ik vind het een apart horloge, eigenlijk best mooi. Of ik het zelf zou dragen weet ik niet, maar het is in elk geval een goede conversatiestarter.

Veel plezier ermee,

Martin

Helemaal gaaf!
En zo te zien een hedendaagse variant op het
concept van de driverswatch zoals bijvoorbeeld
Bulova die Jaaaaaaren geleden maakte.
Ik ga hem niet kopen want dan ben ik hem direct kwijt
aan vrouw en kinderen.
Lenno: proficiat met deze mooie Italiaanse compositie.

Ik moet meteen aan Salvador Dali en Alice in Wonderland denken.

van harte met je leuke nieuwe aanwinst, ik vind het idd een leuk horloge maar niet iets wat ik zelf zou kopen.
(tu)

Zooooooo, die is wel heel apart zeg!! Misschien niet ieders smaak maar voor mij
meer imponerend dan een gouden Rolex of dito Breit(b)ling. Ik denk dat je zo’n horloge in het echt moet zien om te oordelen over mooi of minder mooi en dat is dan uiteraard nog steeds persoonlijk. Heb je deze klok “ongezien” via internet gekocht? Zoja, bewondering dat je dat aandurft bij zo’n apart model.

Veel draag- en praatplezier want dit is een “conversation piece first class”!

Zeer zeker apart, maar dat kun je aan de Italianen wel overlaten.
Verrassend om zo’n model op het forum te zien, mag ik graag zien.(tu)

Gefeliciteerd!

gr Ron

Mooie aanwinst!
Sowieso leuk om te zien dat iemand zich niets van de algehele opinie aantrekt en doet wat hij zelf wil

Apart is het zeker en ik vind hem ook mooi dit is nu echt zo’n horloge wat je niet vaak zult tegenkomen proficiat en vooral veel kijkplezier

gr Pieter

Lijkt wel of je gedetineerd bent, en het huis niet uit mag. :smiley:

Ik vind hem erg stoer. En zo te zien mooi afgewerkt.

Of hij nou zo praktisch voelt/draagt is een tweede…

Cijfertype ook geslaagd, en alhoewel ik niet van de “oranje stikseltjes” ben , hier zeer passend.

Hoe “hoog” is hij eigenlijk ?

Denk wel dat ik mij een klein beetje opgelaten zou voelen ermee…:sunglasses:

Leuk sieraad. De kast vind ik leuk en kan zelfs praktisch zijn. De wijzerplaat, de wijzers zijn mij te magisch realistisch, te druk. Hij staat je wel.

nee, deze zou ik niet kopen. Maaruh, een uitgesproken model en ik snap wel dat je er weg van kan zijn! Geniet ervan! (Dit vind ik zo’n horloge wat je op meetings gewoon even gezien en gevoeld moet hebben om er een duidelijke mening over te hebben, krijgen)