Nieuwe Raketa Copernicus !

mooie ook alleen die glittertjes schrikken mij af …

Iemand in de Russian watches facebook groep heeft em, echt een fantastisch mooi horloge. Ik kan de copernicus niet meer vinden op de Raketa shop en volgens hem waren ze nu uitverkocht. Prijs was iets van 900 piek meen ik te herinneren.

(Foto van een facebook groeps lid)

1 like

:heart_eyes:
jammer van die prijs wel inderdaad, maar wat een beauty :slight_smile:

Hier zijn nog ongebruikte exemplaren te koop.

http://www.ebay.com/itm/NEW-Raketa-Copernic-Lunar-Eclipse-Russian-mechanical-wrist-watch-19-j-2609HA-/262957059870?hash=item3d39764f1e:g:DbAAAOSwhvFZAu52

5 likes

Bedankt diashock, mijn raketje is onderweg, die nieuwe kost het 10 voudige :slight_smile:

p.s. het zal toch geen Chinese namaak zijn???

2 likes

Mooie tip, ik heb er ook gelijk een besteld :sunglasses:
De zilverkleurige had ik al, maar een zwarte voor erbij is altijd leuk.
Nog bedankt!!

2 likes

De Raketa’s lijken me originele exemplaren te zijn.
Ik heb het model ook in de verzameling, het bandje is wel Chinees. :smile:
Ps. Vandaag is de prijs met $10 verhoogd, het gaat waarschijnlijk te vlot met de verkoop.

1 like

Ze zijn allemaal al verkocht!

Nee,… er zijn 6 verkocht en hebben nog 6 op voorraad.

2 likes

Nog 5 op voorraad… Heb er zojuist ook één aangeschaft. Heel leuk horloge voor mij als verzamelaar van betaalbare classic vintage!

Dank voor de tip!

3 likes

35 mm ?

bijna een kinderhorloge

1 like

Ja, dat is mijn probleem met het ding ook. Ik heb 20.5 cm polsen, en alles onder de 38, 39 mm is me echt te klein, hoe leuk ik de Copernicus ook vind. Die nieuwe heeft dan een betere maat (40.5 mm) maar die prijs… :scream:

1 like

ik zag deze foto :slight_smile:

geen gezicht…

1 like

Ik heb er eentje gehad maar na een paar weken weer verkocht hier op het forum. Ondanks mijn pols van 17cm leek het horloge te klein en kreeg het daardoor ook nauwelijks draagtijd. Tijd aflezen gaat trouwens ook niet in een oogopslag.
Toch wel een leuk horloge maar meer voor de heb dan om te dragen. Just my 2 cents :slight_smile:
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/r2_zpslcziyriv.jpg.html][/URL]

1 like

Heb je m al binnen? Dat wachten altijd…:unamused:

Nog niet, en die Russische track and trace werkt niet.
Op 2 a 3 weken zullen we wel moeten rekenen.

1 like

je doelt op de foto’s van H?

2 likes

Dan kun je idd lang wachten :innocent:

tring, tring, en ja hoor de Copernicus paketa.
Heel erg mooi, spik splinter nieuw, maar wel klein :sleepy:
Kijken of ik mijn meisje er blij mee kan maken, en anders blijft ie nog even nieuw!

p.s. Copernicus bewees als eerste dat de aarde om de zon draaide

1 like

Niet helemaal waar, dit was Johannes Kepler.