Nieuwe reedition Breitling. De 765 Avi / cp

Op zich best een gaaf ding, maar waarom een retromodel met standaard materialen (geen ceramische inzet maar een stalen inleg bijvoorbeeld) zo duur maken? Het bewijst voor mij nog meer dat het wel heel veel gebakken lucht is allemaal. Geldt zeker niet alleen voor Breitling natuurlijk. Ik heb soms het idee dat de originele vintage modellen toch nog het “eerlijkst” zijn en daardoor nog begeerlijker.

5 likes

De Rosé Gold zal nog goed verkopen, ik ben zeker van, maar de platinum versie ??? Daar kunnen 2 verschillende Rosé Gold voor krijgen :joy:

1 like

Right.

9 likes

Jij krijg wel 5 jaren garantie :roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Dat bedoel ik dus. Daarnaast even heel eerlijk: wat voor speciaals zit er aan de re-edition nou helemaal wat deze prijs rechtvaardigd…

1 like

Ik zie voornamelijk Breguet type XX chrono

Ssssst, niet verder vertellen hoor :grin:

1 like

:rofl:

1 like

Heel mooi :ok_hand:t2:

1 like

Vintage design, maar alles… blinkt…
Raar.

Prachtige Breitling… Heb mezelf er al de hele avond aan zitten vergapen :grinning:
Best of both worlds; beetje vintage looks met de moderne kwaliteit en techniek :ok_hand:

3 likes

Inderdaad, je bent me voor!:slightly_smiling_face:

1 like

Wie zou er eerder zijn geweest. Beide ‘53 lees ik :hugs:

2 likes

Plus eerste service gratis…
Althans dat kreeg ik bij de Navitimer en dus ga ik er gewoon vanuit hier ook.

Wat een mooi ding zeg! Wauw.

1 like

5 jaren garantie + 1ste nazicht gratis op alle manufactuur uurwerken :ok_hand:

Prachtig klassiek ontwerp!

En ik moest denken aan de Longines Big Eye. In 1931 ontwikkeld overigens.

5 likes

Tja want vind ik nou van die re-editions… Lastig hoor, op zich wel erg gaaf gedaan maar wat een geld…
Lang getwijfeld over de 806 re-edition of ik die zou willen hebben. Gelukkig een strakke 806 uit 1966 via dit forum gekocht voor minder poen dan de re-edition. En wat gaaf zeg >50 jaar oud en in perfecte staat.

Je bedoeld die Breguet die een paar jaar later uit kwam dan de B ? ik vraag me af wie wie nagedaan heeft , oh nee… dat weet ik al … Breitling 1953 , Breguet een paar jaar later

verder lijkt hij ‘wel aardig’ op het origineel , incl plexi , lume kleur en handopwinder

2 likes

Stoere Breitling. Karakter! Al heb ik wel mijn bedenkingen bij de subdial aan de rechterkant.

Ik vind het een heel geslaagde heruitgave, hoewel je over de prijs natuurlijk altijd kunt discussiëren.

Dat mag wel wat minder spottend-defensief toch? Ik denk dat de meeste liefhebbers hier wel íets weten over de geschiedenis van dit horloge.

Ben je betrokken geweest bij de ontwikkeling van dit model? Ben altijd benieuwd hoe zo’n proces er nou eigenlijk uitziet.