Nieuwe reedition Breitling. De 765 Avi / cp

Wat is het alternatief? Kwartiertje trommelen en dan een premium vragen voor de ‘barn find edition’? :wink: Ik vind juist een vintage design in een strakke, moderne uitvoering heel mooi, maar smaken kunnen verschillen natuurlijk.

minder spottend ?
Gaan we ineens allemaal quasi genuanceerd doen op dit forum ?
en vwb weten over de geschiedenis , als dat zo was zou ik iedere keer als er een breguet type XX voorbijkomt ‘goh , die lijkt wel heel erg op de Breitling 765 AVI uit 1953’ lezen :wink:

bij deze ben ik niet erg betrokken geweest , meer vanaf de zijlijn meegekeken tijdens de diverse fases, ik had het te druk met onder palmbomen aan een rum cola lurken ! de volgende re-edition wordt trouwens ook weer heel mooi !

Sorry, ik had een moment van zwakte. De botte bijl ligt weer binnen handbereik. :wink:

Dat lijkt me een prima excuus. :grin: Ik ben heel benieuwd waar Breitling nog meer mee komt.

Toppertje :+1::heart_eyes:

50/50 puur gekeken naar design.

1. Vind de stalen lunette mooi. Hoewel die aan de rand wat afgeronder mag van mij.
  2. De buitenrand van de lunette wat lijkt op touw is niet mijn ding.
  3. De pijl aan de secondenwijzer is erg mooi.
  4. De uur en minuten wijzer hebben qua stijl de tand des tijds niet doorstaan.
  5. De kleur van de cijfers is het in combinatie met het metaal het toch niet helemaal.
  6. Ook geen fan van de rechter subdail.

Echter vind ik dit toch echt beter bij de formele maar toch sportieve look passen die ik Breitling noem. Stoer maar elegant. Dat heb ik dus totaal niet bij de Superoceans, Avengers, Chronomats, Proffesionals en Galactics.

Daarmee noem ik dus meteen het merendeel van de Breitling collecties.

1 like