Auteursrecht en dat in combi met internet is voor velen een hele ingewikkelde zaak.
1 topic op het forum waar alle foto’s en linkjes in staan die niet mogen… Kan je dan ook in 1 keer deleten
Het gaat hier inderdaad over Auteursrecht, niet over Merkenrecht…
Er is toch gewoon jurisprudentie? Dan wellicht met de pet rond en kijken of het verder juridisch is af te dekken. Dat zou mijn voorstel zijn.
Vet balen dat dit nodig is.
Ik vind de topics ‘Wat had je willen dragen vandaag?’ en ‘Het Grote Incoming! Topic’ erg leuk om te lezen. Daar blijft dan weinig van over
@Jur - hoe mogen we nog onze wishlist/inkomende horloges delen hier?
Sowieso is het internet nog een behoorlijk grijs gebied in de rechtspraak.
Ik heb wat webwinkels gehad en weet er alles van hoe mensen van je kopiëren en anderen vinden dat je naam teveel op die van hen lijkt.
Blijft een lastige zaak ja het internet.
Die is er juist nog veel te weinig. Toen ik er nog mee te maken had wilde mijn advocaat enkel in Roermond naar de rechtbank. Daar was op dat moment maar 1 rechter die het een beetje begreep.
In dat geval de website verhuizen naar Roemenië. Whois info aanpassen en een auto responder op het abuse adres in het Russisch dat we op vakantie zijn.
Weet het nog goed:
Wat was Patricia pissig zeg !
En achter een TL-3 muurtje zoals off-topic? Dat is ‘besloten’, dus die afbeeldingen blijven ook mooi buiten Google.
Heb net mailtje naar Paramaribo gestuurd met de vraag of het via jou kan
Zou @jurk nu schadeclaims aan het opstellen zijn voor een stuk of 10 oneigenlijk gebruikte avatars waar copyrights op liggen?
Ik zie de strip van woensdag al voor me.
Krijgen nu wat meer lachwekkende tekst nu er geen plaatjes meer mogen
GEWELDIG
En allemaal alleen maar via TOR of een andere IP-spoofing facilitator inloggen om problemen te voorkomen…
Waar het hart vol van is loopt de mond van over…
Is toch veel beter dan al die plaatjes
Nooit meer een Patek, of Richard Mille te zien, of van echt zeldzame vintage horloges. Nog meer standaard duikers die iedereen hier heeft. Blah.
Wat een f**cked up regel.
Is zo’n beetje het begin van het einde helaas.
Nou, het was leuk !
Alleen maar vrije jongens daar