We hebben een Mol in de organisatie…
Nu heb ik de afbeeldingslocatie gekopieerd en geplakt. Dus directe verwijzing naar ten2two naar deze afbeelding. Zo is die hier ook foetsie toch als zij hem nu verwijderen?
Ik had deze vraag al eerder gesteld en ben wel benieuwd.
Daarbij lekker klote dit voor HF, lees jij met al dit geneuzel erbij. Je zou toch denken dat het extra exposure is maar die gluiperts die hier hun brood mee verdienen zijn het probleem denk ik.
Geen foto’s.
Er is een foto geplaatst zonder toestemming.
Gewoon aan verschillende juweliers en handelaren een ok vragen. Kunnen we daar wat foto’s vanaf halen.
als je screenshots maakt van chrono zal dat toch geen probleem opleveren lijkt mij
Jur is daar nog over aan het denken.
Bij deze Toestemming
Hoe moet dat nu met de HFLE19, mag alleen Huub er nog foto’s van plaatsen?
Worden nu alle eerder geplaatste HFLE19 plaatjes verwijderd?
Da’s lekker dan, kan ik niet meer f****n op die plaatjes
Ja.
Lekker, nu is weer de helft van de toekomstige berichten in “Wat had je willen dragen vandaag” veiliggesteld.
Je hoort spoedig van mijn advocaat
Embedden mag dus wel als het vrij toegankelijk werk is…
Ik snap echter wel dat HF niet de centen heeft om elke keer juridisch de strijd aan te gaan. Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden want je houd als forum bijna niks meer over.
Dat zag je vroeger vaak op Forums, toen beeldmateriaal nog naar externe servers werd geupload. Oorspronkelijke afbeelding verwijderd, ziet het er als volgt uit op je Forum:
Discussiepunt: Is het een idee om alles van 2016 en ouder van het Forum te verwijderen? Beginnen we met een schone lei en houden we ons vanaf nu aan de wettelijke regels… Als iemand nu een “oud” topic oprakelt wordt dat door de community doorgaans ook niet echt gewaardeerd, dus…
of juist perse allemaal hele slechte fotos gaan plaatsen zodat HF geen openbare forum meer blijft en daarmee geen gezeur meer heeft…
Of deze site via Paramaribo laten lopen. Of hebben ze daar ook regeltjes ?
Nee hier zijn geen regels.
Dat is sowieso een goed plan maar er is dus nog geen nieuwe wet hierover aangenomen in NL. Vooralsnog is het dus bangmakerij.
Dit dus:
Sinds het Europese Svensson-arrest weten we dat linken naar een gepubliceerd werk niet telt als inbreuk op het auteursrecht. Dat geldt ook wanneer je geen gewone link gebruikt maar een techniek zoals framing of embedding, waarbij het lijkt of het werk deel is van je eigen werk.
Nou opgelost dan
Tjonge wat ben ik goed
Hebben we geen merkenrecht advocaat hier op het forum als lid?
Stuur maar Jur, die vind dat wel tof
Maar als jij hem nu weghaalt krijg je hier toch gewoon zo photbucket opmerking? Of iets anders maar dan is hier de afbeelding ook weg. En jij bent in dit geval de auteursrecht hebbende dus als ik het naar jou link is mijn idee dat het zou kunnen/mogen.
Al zal het jou denk ik weinig kunnen schelen omdat het enkel maar extra aandacht geeft.
Jawel, die is nu bezig met claims die die naar Jur gaat sturen