Nieuwe release; Moser centre seconds

Er is een nieuwe Moser geïntroduceerd als opvolger vd groene centre seconds;
Bron moser… The moment you’ve been patiently waiting for has arrived. The new Streamliner Centre Seconds is finally here, and it’s more mouth-waterin g than ever.

As a valued watchlover and friend of H. Moser & Cie., your access remains exclusive for the next two hours – so please, keep it to yourself.

Streamliner Centre Seconds

The purest expression of H. Moser & Cie.’s singularly fluid integrated steel bracelet watch, the Streamliner Centre Seconds has won the hearts and wrists of many enthusiasts across the globe. After discontinuing the first Matrix Green dial version (and breaking some hearts along the way), the Streamliner Centre Seconds is back with an all-new Smoked Salmon dial that’s bound to whet your appetite. Still as Very Rare as ever, this reference will only be produced for one year.

12 likes

Doe mij maar de groene :sweat_smile:

2 likes

Geen vlees, geen vis

Ik vind de wijzerplaatkleur en -effect wel mooi. Maar voor de rest zie ik er heel veel invloeden van andere merken/modellen in terug en het geheel wordt hierdoor, imo, niet per se heel uitgebalanceerd of zelfs fraai. En dan is er nog het obstakel van de echt stevige prijs. Nee, voor 20K (en voor een stuk minder trouwens ook al) is er echt héél wat mooiers te koop.

Mooi!
Met een verticaal “griffé”
Als daarmee de spraypaint look weg is top!
Verder geen veranderingen?
Ook geen clasp?
Render van de groene was ook nooit zoals ie irl kon varieren dus dit kan wel es heel mooi worden

:point_up_2:Dit dus

Niet mijn moser.

Vantablack :ok_hand:

1 like

Kan niet wennen aan die overdreven funky minute track.

1 like

Hij is zoals elke Streamliner prachtig, maar de groene lijkt me vanop foto’s nog steeds de mooiste. De wijzer lijkt wel huidskleur vanop een afstand, ik vraag me af of dat mooi staat een keer je hem om hebt.

1 like

Maar koffie.

Heb je wel eens een in je handen gehad, een streamliner? Schitterende band, mooie brush en de wijzerplaten komen niet altijd op een foto uit

1 like

Beetje saai voor een Moser

1 like

Was vaak donker hoor. Maar goed afleesbaar.
Streamliner is allesbehalve saai wegens het totaalplaatje.
Met fotos kun je veel zeggen maar niet alles.
Dus een lichtere plaat is goed.
Graag eerst es livebeelden

1 like

Misschien voor sommige een topper… ik kan er helaas geen gevoel bij krijgen.