Omega heeft zojuist een nieuwe Speedmaster geïntroduceerd. Een reïncarnatie van de Flightmaster. De Speedmaster Pilot. Kast is 40.85mm en 100 meter water resistant.
Prijs 10.500 euro
Artikel Fratello:
Hier nog wat echte beelden (bron: Fratello)
Omega heeft zojuist een nieuwe Speedmaster geïntroduceerd. Een reïncarnatie van de Flightmaster. De Speedmaster Pilot. Kast is 40.85mm en 100 meter water resistant.
Prijs 10.500 euro
Artikel Fratello:
Hier nog wat echte beelden (bron: Fratello)
Mooie!
Ja ik vind die ook wel mooi.
Heel mooi.
Geen koopje…
Gaaf! Alleen die prijs is helaas weer niet mis…
Artikel staat hierboven ook al genoemd
10.500 is wel echt aan de prijs inderdaad.
Vind het wel heel tof dat de Flightmaster eindelijk een opvolger heeft. Ergens wel jammer dat hij Speedmaster Pilot heet en geen Flightmaster, maar het is overduidelijk de opvolger van. Het het mooi gevonden als er Flightmaster op de dial stond ipv flight qualified. Beetje een loze term, flight qualified by who?
Heel mooi
Heel mooi, begrijp alleen niet waarom ze het een speedmaster hebben genoemd.
De oude serie heette gewoon flightmaster.
Ik vind ‘m tof
Is voor mij ook volstrekt onduidelijk.
Omdat Omega niet heel veel goed verkopende modellen heeft maar Speedmaster verkoopt zeker.
wel wat aan de prijzige kant,
maar wel mooi
Ik vind hem heel gaaf! 10.5k
niet mis maar prijs is inderdaad wat aan de hoge kant voor wat toch een vrij ‘niche’ speedmaster is. Misschien te verantwoorden voor de piloten onder ons
die vliegen allemaal op de automatische piloot en moeten vooral een smartwatch hebben met een wekker om tijdig bij de les te zijn.
Ik dacht even dat dit het referentienummer was
Ik vind 10.500 wel meevallen als je ziet wat er tegenwoordig voor prijskaartjes aan horloges wordt gehangen.
Het is een echt significant meer dan een normale Speedmaster Professional Sapphire sandwich of de witte Speedmaster.