Weer nieuwe Serica release! Ik moet zeggen dat ik het echt wel mooie horloges vind: leuke dials, goede maatvoering, en ik ben wel gecharmeerd van die banden. Wat vinden jullie?
Op het eerste gezicht erg tof maar hoe langer ik er naar kijk, hoe minder ie me bevalt. Die naar binnen geplaatste markers in combinatie met die dikke, korte uurwijzer, nee.
Ja maar wel écht het Serica-design. Dat vind ik dan wel weer leuk en herkenbaar.
Die taupe vind ik het leukst. En wit ziet er ook wel heel goed uit. En zwart vind ik waarschijnlijk over 3 jaar nog steeds leuk.
Leuke eigen smoel.
Leuk, blijft trekken dat Serica.
De kast is geweldig, de rest lekker eigenwijs.
In combinatie met die horizontale markers op 3, 6 en 9 is het niet mijn favoriet. Had de markers van de duiker denk ik mooier gevonden, in deze lijn de voorkeur voor de californian dial. Maar soit, ik snap dat mensen het mooi vinden.
Vandaag eens even uitgebreid naar zitten kijken, en ik moet zeggen, dat bevalt wel!
De bracelet vond ik altijd al tof en Serica heeft een fijne gesofisticeerde stijl die toch lekker sportief is. Voeg daar deze geemailleerde wijzerplaat aan toe en het wordt wel erg bijzonder.
Vandaag besteld in september in huis ben ik dan weer niet zo op gesteld
Alvast gefeliciteerd met je NA! Deel je even een fotootje als je 'm hebt?