Ja. Tissot spreekt liever van High Tech. (of High Mech, o.i.d.). In mijn nieuwe Tissot zit het ook. Het loopt wel als een zonnetje. + 1 sec op de pols en nog eens + 1 sec. als ik het 's nachts wegleg. Over 2 weken gemeten loopt het zo iedere dag heel gelijkmatig + 2 sec.
Dat klinkt heel goed! Ik dacht dat het bezuiniging was
Die 18mm lug width staat ‘m niet echt lekker. 36mm met 20 of 19mm lug width had proportioneel veel beter gestaan. All in all, goed om te zien dat Tissot hier markt voor maakt.
Dat is het ook, maar dan met een fancy naam. Het zijn twee stukjes plastic van een dubbeltje i.p.v. twee stukjes metaal en twee steentjes van een kwartje. ![]()
Nee, ik zou dan zeggen 38mm kast met 19mm lugs. Dan heb je volgens mij de mooiste verhouding. Hoewel dit dan wel weer een minder handige lugwidth is voor bandenwissels.
38mm en de wijzigingen op de plaat zijn een mooie verbetering. Die band breedte/lugs lijkt wat smal inderdaad.
Wat anderen hier ook zeggen: de maat is prima, sowieso beter dan de 40mm van de grote versie, maar een 18mm band op een 38mm horloge is te iel, het lijkt net of hij een waterhoofd heeft. Dat had 20 moeten zijn.
Het is ook skeer dat ze de silicium balansveer hebben laten vallen. Had hem dan op het originele prijsniveau gehouden. Tot slot… PCL. Yuck.
De SARB033 was beter.
Ah. Een wegwerp mall watch dus.
Ik vond het leuk om de aankondiging te lezen, maar hoe meer ik over het horloge weet hoe erger het is.
Ik wilde geen pauper-matic zeggen ![]()
Doe mij die maar…
En binnen, echt een leuk horloge. Prijs kwaliteit dik in orde (vond hem online voor €675).
Formaat voor mij spot on
Nice! Mooie maat. 't Is dat ik de 40 mm al heb. Veel plezier ermee!