Word je nu al gespamd?
’ Schokkend’
Ik vind m ook best tof net zoals de Edox skydweller die in 38 mm is uitgekomen. Mja das wel een ander bedrag dan deze.
Word je nu al gespamd?
’ Schokkend’
Ik vind m ook best tof net zoals de Edox skydweller die in 38 mm is uitgekomen. Mja das wel een ander bedrag dan deze.
Prachtige zomerknaller
Nice, ik vindt hem leuk…!
Carbon case, powermatic 80, 300m waterdicht….vindt de prijs niet heel gek…
niet iets voor jou ook?
Ik vind de rode wel wat hebben en zijn twee vliegen in een klap en meer kleur in de collectie en ook deels zwarte wjzerplaat
Echter is het zo dat ik echt nog maar een plekje vrij heb, Daar wil ik me eigenlijk wel aan houden.
Cornehl of Dornbluth heeft de voorkeur. (En 1075 ekki’s is dan ook direct weer ca 1/5e budget voor een van die twee)
Wat een super leuke horloges! Maar ik heb nu net m’n tweede zomer duikertje gekocht.
Dus laat 'm even aan me voorbij gaan. Maar wel heel goed gelukt!
Leuk ding… wel duurder dan ik zou willen
Goed gedaan Tissot
Krijg er reggae vibes van
Leuk vrolijk model Bij de blauwe is de kast blauw gewolkt. Gaaf gedaan
Ja heel leuk, deze!
Leuke serie, maar ik ga geen geel/zwart horloge dragen dus doe mij maar die blauwe of rode
Qua prijs is ie niet heel gek als je kijkt naar de specs en andere carbon horloges. Squale en Doxa zijn allebei duurder. Goedkoper heb je nog een INOX (quartz) bij mijn weten.
Dat hebben ze voor de verandering aardig geheim weten te houden, deze zag ik niet aankomen
Leuke re-edition. Al doet het mij zoals gewoonlijk weer meer verlangen naar het origineel
300m WR dus hop, in de zee ermee!
Ben wel Tissot fan maar ruim €1000 vind ik wel veel voor een horloge dat je niet bij alle gelegenheden kunt dragen.
Sidderaal en water…
Leuk!
ok, maar niet zo leuk
Een zomerse Tissot, lekker kleurtje, forged carbon, Klinkt heerlijk allemaal. Maar echt mooi vind ik 'm niet eigenlijk…
Dit is qua kwaliteit in geen enkel opzicht te vergelijken met een moonswatch. Heb er zelf eentje, bio ceramic is geen carbon en een quartz geen powermatic 80.
In het Engels is dat een Electric eel, dus geen