Nieuwe releases Only

Ik lees heul weinig over Direnzo op het forum. Ik vind deze :point_down: er echt niet verkeerd uit zien.

1 like

Hier een filmpje over de SPB213J1

1 like

Nou ja, en als we dan toch bezig zijn. Deze wil ik wel voor m’n verjaardag. Dus mocht iemand er toevallig een hebben kunnen bemachtigen (van de slechts 250 stuks, die binnen no-time waren uitverkocht) en nog om een cadeau-idee verlegen zitten, voor mij… :grin:

The New Hodinkee X TAG Heuer Carrera Dato Limited Edition (Everything You Need To Know) - YouTube

2 likes

Heb je hem al in preorder???

Wilde ik doen. Sterker nog: had ik. Maar uiteindelijk toch maar afgezegd. Ik heb toen een Rolex gekocht en pas de SPB197J1. Horlogepotje was toen leeg :man_shrugging:t2:

Ik vind hem heel gaaf, maar toch net te duur voor een beater. Wil hem echt kunnen gebruiken en niet bang zijn voor krassen. Voor het geld wil ik er geen krasjes op haha. Daarbij vind ik die scheve lume op 3 ook wel storend.

1 like

Het is wel een echte zomerknaller en idd best prijzig. Heb nu als soort van alternatief de Seiko 5 sports in preorder. Leuk voor erbij in de zomer :sunglasses:.
Maar met die Rolex en andere Seiko ben je wel weer ff zoet :+1:t4:

3 likes

Ook die blauwe variant zegmaar? Die ‘limited’?

Jaa ik zit wel weer even goed. Die alpinist blijft toch ook wel geweldig.

Ah, ik zie je foto edit. Ja heel gaaf! Die is echt heel lekker voor de zomer.

Voor mij is de maat helaas te groot, maar dit is zeker een toppertje :+1:t2: ik zie de foto’s graag tegemoet. Komt eind van de maand uit dacht ik hè?

1 like

Eind mei idd. Volgens mij is ie even groot als de skx, met korte lugs. Gewoon lekker shinen in de zomer en weer door daarna :see_no_evil:

1 like

Elk jaar een nieuw zomerhorloge? :stuck_out_tongue_winking_eye:. Waar heb je hem in preorder?

1 like

In Rotterdam bij brunott. Wordt gebeld als ik mijn geld moet overmaken :crazy_face:. Ze konden alleen niet zeggen precies welke datum

1 like

Nou ben benieuwd!

1 like

Ik ook. Tov de skx zit er volgens mij een uurwerkupgrade in. We gaan het meemaken.

Heb je een SKX? Ben wel benieuwd naar de verschillen.

Wat zit er nog meer in de collectie eigenlijk?

1 like


Vintage Tissot heb ik niet meer. De sk5 brengt wel gelijk ‘kleur’ in de collectie

Wel een duiker liefhebber zo te zien! Die kleuren zijn idd een leuke toevoeging. Vette Orissen ook :+1:t2:

1 like

Zeker duiker liefhebber. Heb dressers geprobeerd, maar hoe mooi ik ze ook vind zie ik ze liever bij iemand anders om de pols. Oris is toch mijn favo horlogemerk

1 like

Samenwerking met de M.N.
Klinkt veelbelovend. Ik ben benieuwd!

Ook al had ik liever Tudor x M.N. gezien.

2 likes

Ik denk dat ik zo al ga slapen, maar voor de nachtbrakers… om 01.00 uur is de release van de Seiko 5 Sport x Worn & Wound .

1 like