Nieuwe releases Only

Het lijkt mij leuk een ‘Nieuwe releases Only’ topic te starten waarin we nieuwe aankondigingen (releases) delen en bespreken. :smiley: Dat zijn soms releases die misschien net niet altijd een eigen topic halen maar op deze manier toch even genoemd worden. :ok_hand:

Ik heb al een aantal keer een toffe release gemist (bloody limited editions…) puur omdat ik vaker op HF zit dan Hodinkee of Fratello. Dus het lijkt me leuk hier nieuwe releases te delen een beetje net zoals we dat doen voor ‘Leuke online aanbiedingen’ in dat topic.

:sneezing_face: Release die ik vorig jaar zomer gemist had; Mido Ocean Star Decompression Timer, LE 1961 pcs. :cry:

11 likes

Een nieuwe release die ik graag in mijn handen (of mijn mijn pols) wil krijgen is de Certina DS Action Diver in 38mm…
En dan het liefst de blauwe of zwarte!

2 likes

Halverwege dit jaar komt Eddie van Timefactors met een LE op de Everest in 36mm met aventurine dial in het blauw en jubilee. Ik vind het zelf erg tof! Eddie brengt de LE uit vanwege zijn 25-jarig jubileum.

De modellen van Timefactors zijn altijd al gewild en de webshop is vaak maar een paar minuten open. Ongetwijfeld dat er op deze LE ook een enorme run ontstaat. Eddie is van plan er 500 stuks uit te brengen.


Raw video of the Smiths Everest Silver Jubilee Limited Edition with aventurine dial. Titling and different soundtrack to be added. Due mid-2021.
3 likes
1 like

Vind deze erg fraai met massieve 18k bezel.

9 likes

En wat is die site? Erg gaaf model inderdaad!!!

1 like

https://www.timefactors.com
Nou staat dit model er nog niet op hoor. :sweat_smile: Is alleen nog aangekondigd via Facebook. Maar de reacties erop zijn erg goed!

1 like

Hou ons alstublieft op de hoogte, geen Facebook hier :sob:

1 like

Deze is gaaf zeg :ok_hand:

Ook de stalen versie :+1:

Kinky dial. Iets om eerst in het echt te zien, misschien irl wat flets.


Ball heeft voorinschrijving gestart…

8 likes

Iemand hier al iets over gehoord of gezien?

Seiko SBDC139
LIMITED EDITION

https://www.watchuseek.com/attachments/sbdc139-png.15714915/

1 like

Vandaag in de mail.

1 like

TAG Heuer Carrera Dato Limited Edition for HODINKEE

3 likes

SPB213J1

3 likes

Lekker zomers, vrees alleen weer veel te groot!

Edit: zie net dat het 40,5mm is, interesting :thinking:

3 likes

Prijs is helaas wel wat aan de hoge kant. Wel een interessante!

1 like

Ben benieuwd…


En Unimatic komt maandag met een nieuw model.

1 like