Oef enorm gaaf!
Die Carerra’s zijn wel mooi .
Dat is inderdaad wel een heul mooi ding!
Wat vinden jullie van de carrera case met inlay. Gaan we dit vaker zien? In deze uitvoering ben ik er niet zo een fan van, wel uniek.
Ook mooi, maar deze wint het bij mij zeker niet van de limited.
Deze is ook limited, 150 stuks. Maar ik snap je wel.
Ah check. Was me ontgaan.
Zeker leuk om af en toe wat nieuws te zien. Anderzijds vind ik het op jaarbasis niet heel relevant, aangezien de meeste modellen jarenlang mee gaan. Ik zie net zo lief een keer per paar jaar iets nieuws (op wat kleinigheden na, zoals een nieuwe dial- of bezelkleur). Ik zie het meer als een aandachtsmoment voor de merken, begrijpelijk dat ze daar gebruik van maken.
Die Super diver is waanzinnig en volgens mij de enige en grootste concurerrent van Omega’s Seamaster (qua looks?
Mooie releases, ik ben vooral fan van de Aquaracer met de oranje wijzerplaat.
Die eerste TH Aquaracer zie ik wel zitten, de rest ben ik niet zo’n fan van…
Hm, allemaal best wel vet. Die diamanten, is natuurlijk wat spielerei die toch niemand koopt, maar mag wel. De zonne-Aquaracer 200 is veronderstel ik ook 40mm, wat goed is. Misschien eens van naderbij gaan bekijken als ze bij de dealers liggen!
Overigens uitstekend eerste topic
Illustratief en informatief, met een beetje - maar niet te veel - eigen mening, zo hoort het!
Ja, ik hou dus niet van die numerals op de wijzerplaat. Geef mij maar gewoon streepjes.
Perfect in z’n eenvoud!
Welkom bij de club
Helaas zijn de nieuwe releases niet echt mijn smaak
Echt, ook zo’n carrera?
Dan liever een horloge met de kroon aan de verkeerde kant
Die sluiting is wel mega lang. Dat kan toch niet fijn zitten
Mee too, heb 2 Carrera’s, 1 chronograaf en 1 caliber 5 en 1 F1 caliber 5, allen met streepjes ipv cijfers.
Precies wat je zegt: Prachtig in z’n eenvoud, dat komt vooral tot uiting in de Carrera Cal.5!