Nieuwe releases van de Bremont Supermarine S302

De zwarte is helemaal mijn ding! :ok_hand:

29 likes

Ja prachtig inderdaad :ok_hand:t2:

2 likes

Zijn mooi idd, echter zou ik toch een longines spirit zulu time prefereren denk ik

1 like

Vind de grijze tof. Geen kleine jongen en een forse prijs. Maar dat hoort bij Bremont.

1 like

Mooi maar best aan de prijs,als ik het merk zo vanuit de luie stoel kan beoordelen is het vergelijkbaar met Christopher Ward(maar dan duurder :grin:)

1 like

Callergmt :frowning:

Een shitmerk, dat ingekochte uurwerken willens en wetens probeerde te verkopen als ‘manufacture’.

Ik zou er niets van willen weten.

Dat wordt nog erger door de totale fake geschiedenis van ze.

1 like

Oh jazeker! Pfffff!

U is een insider?

Je weet er blijkbaar wel wat van :rofl:

Is zeer uitgebreid op diverse sites aan de orde geweest (tz-uk, timezone).

Bedrijven die zo werken kun je niet vertrouwen.

4 likes

Als ze niet zo belachelijk geprijsd waren had ik er wel 1 willen hebben :ok_hand:t2:

€4.600,- :flushed:

2 likes

Is algemeen bekend op het www. De kutjanussen promootten generieke uurwerken als inhouse. Wel jaren geleden. Ondertussen hebben ze 20 mil geïnvesteerd in hun fabriek en zeggen ze al een tijdje dat ze met hun eigen inhouse uurwerk bezig zijn. Tot op heden moet dat uurwerk er nog komen :joy:

Desondanks hebben ze leuke designs en zijn ze redelijkerwijs op eigen benen gaan staan. Maar nog steeds: Veel te duur. Ik zou hun prijzen -30% acceptabel vinden.

5 likes

Denk toch die grijze :star_struck:

1 like

Mooi. Te duur.

2 likes

Accuraat.

Voor dat geld liever een Tudor BB gmt.

3 likes

Er is veel GMT keuze momenteel. Het Bremont design waardeer ik zeker, maar voor de genoemde prijs zou ik een Tudor aanschaffen

2 likes

Zien er aardig uit, maar de prijzen zijn lachwekkend.
Het is voor mij een totaal nikszeggend merk.

1 like

Ze maken mooie dingen, maar te duur voor wat het biedt

1 like

Ja…helaas.

Misschien eerst even kijken voor je wat roept.