Nieuwe remake Elvis horloge

Remake en nieuwe de zwarte update voor de moderne mensch denk ik… Ik vind de zwarte uitvoering niet helemaal mijn smaak…

1 like

Dat is niet de nieuwste. Want er is inmiddels alweer een volgende Ventura Elvis.
s

2 likes

Niet mijn ding, maar toch wel tof dat dit model door Hamilton in ere wordt gehouden.

Spijtig van die overbodige rode indices. Zonder kleur was hij mooier imho.

Verschrikkelijk

1 like

Een iconisch horloge. Vond 'm toen ik 'm jaren geleden voor 't eerst zag ook niet heel fraai. Maar inmiddels vind ik 'm toch wel gaaf! En hé, The King heeft ‘cool’ uitgevonden. Dus, if he thnks it’s cool, then it is cool! :wink: Overigens spotte ik de Ventura een tijdje geleden ook om de pols van Angel Batista (David Zayas) in de (vond ik) geweldige serie Dexter.

1 like

Ik was geringere toen ie in mib voorkwam.

Ik had ook high hopes toen de sneak peek plaatjes er.kwamen. Maar wat een tegenvaller irl. Met name door de glossy gepolijste kast.

Hier een paar originel Pacers en Ventura’s en een aantal concepten uit de jaren 50 en 60.





2 likes

Ik vind het het zwarte model meer een space startrooper model !! Ik ben zo en zo meer van klasieke horloges…!! Maar dat zo oude merken levend blijven is wel weer een goede zaak…!!

Elvis was he king of rock en roll Maar Steve mc queen the king of Cool …!! :wink:

1 like