Nieuwe (rikketik) aanwinst

Deze keer was de beurs niet echt geweldig (weinig keuze) en de kleine zaal was bijna leeg!
Maar na een paar rondjes te hebben gedaan de Explorer I goed kunnen verkopen en ook nog een mooie gmt master 16710 kunnen vinden bij Ruud van Clockwise.
Na wat onderhandelen een mooie prijs kunnen bedingen de knoop doorgehakt en hem gekocht, hij is nu nog met coke insert maar de Pepsi insert word nog door Ruud naar mij toe gestuurd, dus volgende week met Pepsi insert zoals ik hem graag wil hebben.
Tijdens het laatste ronde toch nog een leuke Natoband kunnen vinden en wat spulletjes om hier en daar een krasje weg te werken.
Al met al toch een goede dag voor mij, en dan nu de foto’s.

De nieuwe telg

En hier met de rest van de familie

Aviator

Ik ben zeer kieskeurig als het op Rolex aan komt, het meeste doet me niks, maar ik vind deze toch wel mooi hoor. Ik denk wel dat ik deze insert mooier vind, maar ben benieuwd naar het resultaat straks. Gefeliciteerd!

Supergaaf zeg! Proficiat en veel draagplezier!

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!!!

Heel mooi, die Omega mag er ook zijn, hoor! Geniet ervan!

Eric

Mooie collectie!
Volgens mij heb jij iets met GMT’s :slight_smile:

EricPP Schreef:

Heel mooi, die Omega mag er ook zijn, hoor! Geniet
ervan!

Eric

Is nog een oude bekende van jou :wink:

Mooie collectie, van harte! Alle horloges hebben een GMT functie, bewuste keuze?

Lekker hoor, geniet ervan!

Rob76 Schreef:

Mooie collectie, van harte! Alle horloges hebben
een GMT functie, bewuste keuze?

Ik werk in de luchtvaart (Aviator) vandaar deze collectie en de keuze voor de Pepsi inlay B)-

Aviator

Logisch dus, geniet ervan! :slight_smile:

Fijn dat je gescoord hebt, volgens mij ben je één van de weinigen.
Proficiat!
Altijd fijn als je vindt wat je zoekt.

Cool, goed gedaan (tu)

Mijn beste,

Een hartverwarmende aanwinst, op deze winterse dag.
Geniet er van!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooi setje bij elkaar! (tu). Met een job in de luchtvaart MOET je een Rolex GMT hebben. :wink: Gefeliciteerd!

Komt er hier ook wel eens.

Gr. Glenn

Mooi setje inderdaad. Gefeliciteerd met je aanwinst.

proficiat!

zelf vind ik em icm de zwart rode bezel mooier. maar die pepsi zal em wel wat speelser en meer “passender” maken.

Gefeliciteerd! Je had je zinnen er al opgezet en nu dus ook voor een goede prijs kunnen regelen, helemaal top!

Mooie aanwinst(tu) Gefeliciteerd!

Mooi man! Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.