Nieuwe Rolex GMT Staal

Ik ben gisteren even langs schaap en citroen gegaan om de nieuwe Rolex GMT (goud/staal) te bekijken! Zelf ben ik niet zo van het goud/staal, maar de geruchten gaan dat Rolex dit jaar nog met een stalen versie komt.

Als ik de nieuwe GMT vergelijkt met de GMT 2 dan zijn er nog al wat veranderingen. Ik vind de verandering echt heel positief. Het horloge is niet alleen ietwat groter gemaakt, maar het horloge is ook veel stabieler(massieven schakels).

Als ze het goud in het horloge vervangen door staal denk ik dat het horloge helemaal top is, maar wat vinden jullie er van.

Bram.

Ps heeft iemand een idee of er een wachtlijst is voor de stalen versie? Bij S & C zeggen ze van wel!

Hoi Bram,

ik ben er zelf niet echt overuit wat te vinden van de nieuwe GMT.

De ‘lunette’ vind ik erg mooi,maar de kast lijkt (op foto’s) nu te groot voor de band.

Ook kon ik eigenlijk altijd wel het verschil waarderen van de kroon t.o.v. de sub’s e.d.

De band zal zeker een vooruitgang zijn,‘voor het gevoel’.Deze draagt gewoon super,maar als je em los in je hand voelt,doet het wat goedkoop aan.

De wat dikkere uuraanduidingen zijn ook wel leuk,maar denk toch dat het model gewoon al ‘af’ was,
soms moet je iets goeds/moois met rust laten.Dat is toch eigenlijk altijd de kracht van Rolex geweest!?

Maar ben zeker benieuwd,weet jij trouwens al iets over de prijs van de stalen uitvoering?

Groeten Tim.

De prijs is 4500 tot 4700!

Bram

Iemand wellicht een plaatje vd oude en de nieuwe? Ben wel benieuwd naar de verschillen. Is de diameter groter vergeleken met voorheen?

Gr Jeroen