Nieuwe Rolex grijs kopen?

30 euro moet je nooit noemen, je zegt thuis gewoon dat je geld over hebt om uit eten te gaan.

3 likes

Mn plaatselijke pizzaria, twee verse steen oven pizza’s a 6£ per stuk en lekker glaasje wijn zn 5£. Heerlijk eten en houd je nog paar euro over!

3 likes

Idd, mn tag ook, maar bij mn omega dacht 3. En rolex sinds n poosje blijkbaar 5.

Grijs krijg je gewoon een door de AD afgestempelde garantie kaart mee.
En kan je dus bij een AD terecht voor garantie.

3 likes

Woon jij in Engeland?

2 likes

Yes. :slight_smile:

1 like

Je hoeft niet te gaan smeken bij een AD omdat die misschien wel een nieuwe aan je had willen leveren, maar vaak/meestal niet kan leveren wat je zoekt. Voor de sportmodellen is er een wachtlijst waar je, afgaande op forum reactie soms kort, soms lang en soms helemaal niet op komt te staan, dat laatste b.v. voor de nieuwe Pepsi. :roll_eyes:

De Rolex garantie geldt overigens wereldwijd en de AD zal je helpen weet ik uit eigen ervaring (zowel Gassan als S&C)

Vorig jaar bij Kramer in Franeker een ‘grijze’ gekocht, geen spijt van gekregen.

1 like

Frietzaak

1 like

Dan maar geen Rolex. :nerd_face:

1 like

Sneak preview van NA topic… :wink:

27 likes

Ja, luister, als ik ergens een auto koop, en ik breng 'm naar m’n lokale dealer voor service mekkeren ze ook niet.

Als je een Rolex koopt, ergens in Europa, heb je gewoon garantie. Rolex heeft er voor gekozen om de logistiek via dealers te laten verlopen, voorzover ik het begrepen heb. Dat betekent dat een dealer de fullfillment / logistiek gewoon op zich neemt, meestal voor een klein stukje verzendkosten.

Kortom: Ik zie het probleem niet. Rolex geeft je garantie, niet de dealer.

Oftewel: Retteketet naar de grijze handelaar.

1 like

Dan moet je niet naar het friet atelier gaan. Wat een laaielichterij, 28 ballen voor twee frietjes en twee zeer matige kroketten. :slight_smile:

Mooie kleuren, ik kan de groene pips erg waarderen.

Sssst. Alvast proficiat met deze mooie aanwinst!

:beers::v:

@BMWX6M maastricht? Vanwege de kinderkopjes…

1 like

Nou. Dan hou je nog 2 euro over voor de condoom automaat. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Van wonderen heeft een 114060 liggen. Wel gebruikt…

Haha . Heb je nog 2 euro over voor een biertje

1 like

Knap, betalen in ponden en je houdt euro’s over?

Heerlijk he betalen met pin :wink:

1 like

Neen toch niet… ben Belg en heb in Leuven bij de AD gekocht.

Nu op restaurant, doe later vandaag nog verslag. :sunglasses:

4 likes

Da’s heel niet grijs…

1 like