LEUVEN!!
Man wat een pracht stad is dat! Veel plezier van je NA en niet te veel drinken daar
LEUVEN!!
Man wat een pracht stad is dat! Veel plezier van je NA en niet te veel drinken daar
Op Ladeuzeplein ? Of toch Foch net buiten? Ben er maandag ook geweest. Je kan mijn NA topic hier nog vinden (Tudor BB 36)
Mooie koop!
Op het plein met Fonske hé… vroeger Fochplein maar al lange tijd Rector De Somerplein genoemd.
Had hem er maandag gezien in vitrine en vandaag dus aangekocht.
Korting gekregen?
Yep… 350 euro…
Doe je goed!
Iedereen welkom in Leuven…
Lekker kopje koffie drinken samen naast de Rolex AD?
Dat relatief kleine verschil wil de dealer jou dan ook wel geven hor, denk zelfs ook ietsje meer. Wanneer de verschillen zo klein zijn, is de grijze dealer alleen aantrekkelijk voor diegene met wat weinig geduld.
Ik zou ook meenemen met wie je liever te doen hebt mocht je gebruik moeten maken van de garantie, een AD of een handelaar.
Heb bij AD gekocht met zelfde kortingen, dus helemaal tevreden!
Bij juwelier George?
Klopt.
Waarom dan?
Steiner in Maastricht heeft een Rolex Oyster 34mm aan 4100 staan maar misschien moet ik dan eens in Leuven gaan kijken, daar ben ik op een kwartier, ben helaas niet de beste onderhandelaar.
Ik heb het over deze.
Zeker gaan kijken… er liggen zelfs nog wat promo’s in de toonbank van Rolex.
Allemaal dames modellen als ik me niet vergis. Heb er verder niet zo naar gekeken.
Maar zeg gewoon dat je deze op ch24 hebt gezien aan die prijs en vraag wat er mogelijk is.
De vriendelijke dame gaat u zeker tegemoet komen.
Bedankt voor het advies, ik spring er morgen eens binnen.
Voorzichtig bij het springen… de deur gaat niet zo maar open. Dat ge u gene pijn doet hé.
Niet altijd, heb ook wel es lege/blanco kaarten gehad.
Met zo’n Aliexpress garantie sticker?
okay ook weer niet zo erg. Maar was n Nederlandse handelaar en ook alweer vele jaartjes geleden.