Nieuwe Rolex in Basel?

Op diverse fora wordt gespeculeerd over een nieuw Rolex-model in Basel. De website van Rolex begint met een teaser die eindigt met een citaat van Georges Mallory. Een bergbeklimmer die eind jaren 20 verongelukte. Rolex bracht deze man al eerder in direct verband met Tenzin en Hillary die Mount Everest beklommen en die vervolgens met de Rolex Explorer werden geafficheerd. Volg je me nog?

De gok / het gerucht is dat Rolex iets met de Explorer gaat doen. De Explorer I vergroten tot ongeveer 40mm en / of Explorer II voorzien van een maxi-dial. Of…

We zullen zien. Overigens is de website van Rolex wel een plaaaaatje!

Menno

thieuster Schreef:

We zullen zien. Overigens is de website van Rolex
wel een plaaaaatje!

Maar wel zonder zoekfunctie! Schande!!

En zo ziet de nieuwe Explorer er uit, met dank aan Salondesmontres.com

Ik vind de oude mooier …

Geen witte cijfers meer :frowning:

Uiteindelijk gewoon een facelift …

Jaha, maar het MKII-dragende deel van de horlogeliefhebbers heeft nu lol! Want Rolex heeft de Explorer nu net zo groot gemaakt als… de MKII Vantage. Ironish!

Menno

De “nieuwe” Explorer meet nu een forse 39 mm. De Submariner is net zo groot gebleven (40 mm) maar heeft nu een nieuwe bezelinlay en een versie met een groene plaat. Zie http://www.horloge.info voor fotos.

Rolex heeft goed naar Alpha gekeken. Die hebben hem al jaaaren :smiley:

alpha betekent toch ook Begin in het latijn? :wink:

koekje van eigen deeg…

ik vond het vanaf rolex maar tegenvallen … misschien wel gelukkig :wink:

Ik vind 'm mooi… Lekker ingetogen Rolex en met 39mm een uitstekende maat.
Had 'm wel liever met een normale “12” gezien, dat had de symmetrie van de wijzerplaat wel goed gedaan…

Groet
Mark

het verbaast mij het meest dat Rolex niet de blauwe Submariner in staal heeft uitgebracht die wel in witgoud te verkrijgen is…?

Ik ben niet kapot van de groene uitvoering:(