Nieuwe Rolex via internet

Zoals ik onlangs al heb aangegeven ben ik geld aan het sparen om een nieuwe Rolex te gaan kopen. Als ik echter de prijzen vergelijk met de juweliers en een aantal gerenomeerde nederlandse Rolex websites dan val ik van mijn stoel van de prijsverschillen. Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat een website een submariner voor 1000 euro minder kan aanbieden dan een juwelier. We hebben het hier dan over een nieuw horloge, altijd veel vraag naar dus moeilijk te krijgen. Ik heb redelijk verstand van de juweliersbranche en inkoop en verkoopprijzen. Is er een grijs circuit uit de Rolex fabrieken of is er iets anders aan de hand. Als ik ergens een horloge ga kopen wil ik dat wel met een goed gevoel doen, maar ik zet hier toch echt mijn vraagtekens bij. Het lijkt mij toch niet zo dat deze sites bijna niets verdienen op de horloges. Wie kan mij inzicht hierin geven zodat ik evt. daar met een goed gevoel kan kopen. En zijn er ergens nog nieuwe GMT Master II met pepsi bezel verkrijgbaar?

Ik zou je als tip willen geven om gewoon op het rolexforum deze vraag te stellen en dara naar een forumsponsor te gaan.
Zijn ook heel vaak nieuwe te koop en ook veel goedkoper.
Geen winkelpand, personeel en dat soort dingen telt vaak al mee.

Rolexforum kan altijd de juiste weg zijn.
Hier zijn ook een paar mensen lid van dat forum, die kunnen je wellicht ook helpen.

De tijd dat er meer vraag was dan aanbod is wel voorbij (dus haast geen prijzen meer boven listprijs). De grijze dealers kopen hun horloges van ‘echte’ dealers die aan hun quotum willen/moeten komen en hoeven geen 50% marge te halen. Alle forumsponsoren op het Rolexforum zijn vetrouwde adressen en de prijzen zijn (mede ook door de concurrentie) interessant voor ons.

Succes! hans

+1

Helder verhaal Hans, dank voor de info, hier kan ik zeker wat mee!

Aanvullend aan Hans:

Ook is er het publiek geheim van de BTW route, dit heeft overigens ook in de krant gestaan. Horloges worden op papier uitgevoerd met de BTW verlegregeling, daar zit dan de eerste 19%.
Ook kopen die mannen meerdere horloges te gelijk met een bepaalde continuiteit bij juweliers, daar zit de volgende 22% tot 30%…

Stuur me maar een pb als je een betrouwbaar adres wilt.

gr. Roel

Helemaal eens met Hans en Roel.

Dan als toevoeging de pepsi is niet meer nieuw verkrijgbaar! Dus die je zul je vaak nog wel bij de Sponsoren tegen komen…

Maar nog even drie goede adressen:

jkwatchstore kom ik nog wel en keer terug, was erg vriendelijke kerel
kroonwatches
filipucci in Maastricht goede communicatie en gewoon betrouwbaar

Succes!!

(tu)Hou ik in m’n achterhoofd, een sub of dweller staan op m’n dreamlist