Jeetje, wat jammer zeg! Vind die romeinse cijfers op hun kop bij de Daytona ook maar niks. Kan het van deze plaatjes niet duidelijk zien, maar zijn de afmetingen of vormen ook veranderd?
Jeetje, wat jammer zeg! Vind die romeinse cijfers
op hun kop bij de Daytona ook maar niks. Kan het
van deze plaatjes niet duidelijk zien, maar zijn
de afmetingen of vormen ook veranderd?
Nope, enkel de ceramische bezel. Zullen waarschijnlijk wel meerdere platen komen, maar het zijn Arabische cijfers. Daarbij is de plaatsing van de cijfers niet nieuw…
Tja, mijn reactie is (zoals wel vaker bij Rolex): “is dat alles”? Eigenlijk net als vorig jaar; een nieuw kleurtje, een nieuwe materiaal combinatie en misschien hier en daar één mm meer of minder. Ik ben blij dat ik daar niet een jaar naar uit zit te kijken.
Rolex, het merk dat altijd zijn eigen weg kiest. Modellen evolueren door de jaren heen; veranderingen worden de ene keer beter ontvangen dan de andere maar het blijft altijd typisch Rolex. Tot deze Daytona. De bandaanzet/lugs! Het doet me aan een heleboel merken en modellen denken die momenteel fashionable zijn, maar de kracht van Rolex was altijd juist dat ze niet voor de trends kozen. Ik kan op basis van deze foto niet zeggen dat ik het lelijk vind, maar ik vind het wel een stijlbreuk zeg… Of ben ik nu te conservatief?
Het is moeilijk te zien op dit soort ‘foto’s’ maar ik vind de bezel van de daytona op een of andere manier er erg goed uitzien. Ook een rosé kast met zwart is misschien een beetje trend, maar hij lijkt me wel wat. Alleen denk ik dattie een pietsje buiten m’n budget valt
ik vind um mooi! (tu)
Met de daytona heb ik weinig en moet ik frontaal zien, en met een stalen band!
De YM weet ik niet… lijkt op een betaalbaar instapmodelletje voor deze reeks
Vooral de explorer vind ik mooi. Juist de vette wijzers komen mooi uit op de witte plaat. Ik weet niet of hij nu ook weer met een zwarte plaat komt, maar als dat het geval is, wordt dit voor mij de eerste keer dat ik voor een rolex met witte plaat zou gaan vermoed ik.
ik vind um mooi! (tu)
Met de daytona heb ik weinig en moet ik frontaal
zien, en met een stalen band!
De YM weet ik niet… lijkt op een betaalbaar
instapmodelletje voor deze reeks
Voor een stalen band kun je nog minimaal 2 jaar wachten! Rolex brengt altijd eerst goud uit dan bi, dan pas staal!