Nieuwe rommelmarkt vondst, citizen co22 diver in nieuwstaat

Het knopje bij de 10 en bij de 2 gelijktijdig indrukken daarmee schakel je het uuralarm in of uit.Greetz Edd

Hoi Edd,

Vriendelijk bedankt!
Kan hij weer bij zijn vriendjes in de box op de slaapkamer :wink:

Groeten! Eric

Gave duiker. Ook ik durf niet te vragen hoe weinig je er voor betaald hebt… Al ben ik stiekem wel benieuwd :wink:

Ja als jullie dan toch een beetje masogistisch zijn ingesteld…
Een ouderwetse knaak oftewel 2,5€ ;-p
Kwam nog wel 2€ bij voor het stripje juiste batterijen maar daarvoor kreeg ik er ook 6…

Ik moest zelf het bedrag zeggen dus probeerde eerst 2€… Ik weet het ik ben slecht…maar kwamen na een harde onderhandeling uit op de 2,5€ :wink:

Was eerst niet van plan om het te zeggen aangezien ik meer van de oudere automatische horloges ben en met de gedachte van verkopen rondliep maar waarom zou ik hem eigenlijk wegdoen :wink:

Groeten! Eric

Haha. Een wereldvonst dus.

(tu)

Elf.

beobachter Schreef:
---------------------------------------------------…maar

kwamen na een harde onderhandeling uit op de 2,5€
:wink:

Was eerst niet van plan om het te zeggen aangezien
ik meer van de oudere automatische horloges ben en
met de gedachte van verkopen rondliep maar waarom
zou ik hem eigenlijk wegdoen :wink:

Groeten! Eric

ik bied 3 euro :wink:

alle gekheid op n stokje, wat n mooie vondst en leuk verhaal heb je voor 2,50.

Dat is een goede vangst! Gefeliciteerd :slight_smile:

Bedankt voor de reacties :wink:

https://vintagecitizenwatches.com/tag/parawater/

Wauw, wat een mooi verhaal, exemplarisch voor hoe de horlogehobby moet zijn geweest voor de komst van internet, oversized plakmerken etcetera! Bedankt voor het plaatsen

EDIT: oeps, reageren op een verhaal van 2 jaar geleden is óók nostalgie :sweat_smile:

Ik weet niet goed waarom je een reeks oude topics terug bovenhaalt, en telkens met dezelfde, niet echt veelzeggende, link?

Oud of niet is toch niet zo heel relevant?
Ik schuim al langer dan een jaar op het forum en als iets mij triggert dan speur ik www af, én het HF.

Het is voor degene die gepost heeft misschien oud nieuws, óf de prikkel voor opnieuw uit een la tevoorschijn halen van het klokje.

Zal er geen gewoonte van maken maar zo erg is het toch niet?

Zie reactie hierboven. :wink:

1 like

Hè verdorie, heel oud nieuws! :no_mouth:

1 like