Nieuwe rommelmarkt vondsten en zelf horlogeband gemaakt :-)

Hallo allemaal,

ik heb afgelopen weekend twee leuke quarts horloges gekocht op een rommelmarkt, niks mega spectaculairs maar wel gewoon leuk uitziende klokjes zal ik maar zeggen :blush:

Een Seiko en een Aviator.
Van de Aviator was de originele band zo goor en versleten dat ik maar heb besloten er zelf een ander band voor te maken.
Ik had al eens een oude tuiglederen tas gekocht met het idee er eens wat van te gaan maken dus dat was een mooi slachtoffer.
Was nog een heel geklooi om het geheel een beetje netjes te naaien en heb de lange band daarom twee keer gemaakt…bij de eerste zat het stiksel nogal scheef en dat kan natuurlijk niet…:smirk:
Leuk detail is dat ik niet wist of de horloges het nog deden, had al wel nieuwe batterijen besteld maar die kwamen vandaag pas binnen.
Lopen allebij gelukkig lekker😅
Hier wat foto’s



9 likes

Toffe aanwinsten en Mooie band op de aviator!


1 like

Nice!

Vooral de Aviator + band is :+1:

knap gedaan!

Bedankt!
Ben ook nogal blij met de Aviator en hoe de band is geworden.

Mijn beste,

Zo zie je maar dat de liefde voor het uurwerk niet in geld uit te drukken valt!!
Een mooie aanwinst hoor.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooie band als dat je eerste poging is!

Zeer geslaagde band en leuke vondsten.

Toffe horloges, en dat stukje lederen huisvlijt mag er meer dan zijn! Mooi gedaan…

Helemaal niet verkeerd! Waarom kom ik nou alleen maar horlogetroep tegen op rommelmarkten? :disappointed:

Bedankt voor de leuke reacties!
Ga voor de seiko ook maar zelf een band maken,heb de smaak te pakken😉
Straks weer naar een rommelmarkt dus wie weet wat lederen tasje scoren en hopelijk weer een leuk klokje😏

Prettig weekend!