Keuze uit twee seiko tuna’s.
2 bijna identiek. Ene is meer de originele (SBBN015) met brushed schroud of de SBBN031 met andere wijzers, betere lume en polished schroud.
Wat heeft je voorkeur en waarom?
Keuze uit twee seiko tuna’s.
2 bijna identiek. Ene is meer de originele (SBBN015) met brushed schroud of de SBBN031 met andere wijzers, betere lume en polished schroud.
Wat heeft je voorkeur en waarom?
Vergeet de Diashield op de SBBN031 niet, en de dag aanduiding
Paar plaatjes erbij. Praat wat makkelijker.
De SBBN015
SBBN031
Dagaanduiding hebben ze toch allebei??
Even beter bekijken
Ik vind de zwarte dag/datum aanduiding en de wijzers op de SBBN031 mooier. Van de SBBN015 vind ik de indexen en de band mooier. Zou denk ik toch voor de 015 gaan. Moeilijke keuze!
Kijken gaat een stuk makkelijker als je de plaatjes er vanaf het begin had bijgezet
De 15! Mooiere plaat/indices
Succes met kiezen
Shrouds zijn op deze twee modellen geborsteld. De 017 heeft wel een andere shroud, maar beadblasted ook niet polished.
Ik vind de band van de 015 veel mooier en beter passen bij de uitstraling van een tuna dan de MM300 stijl band op de 031. Ik heb helaas de band van 015 nog niet in handen gehad, maar lees er zoveel positiefs over dat ik er een overweeg voor op de 007.
De band samen met de wijzers, het kleinere logo en de S kroon zou mij voor de 015 doen kiezen.
De zwarte day-date van de 031 is wel fraai gedaan, en de al eerder genoemde upgrades zijn ook niet onaardig voor een daily. Zoals Oom Piet al zei lastig!
De verschillen nog ff op een rijtje voor zover ik weet:
gr, HJR
Zou voor de 015 gaan. Ik hou nou eenmaal van klassiekers!
Is de 015 eigenlijk nog wel makkelijk te koop ? volgens mij niet hoor!
De band van de 015 is inderdaad een topper imho.
De 015 zou ook mijn keuze zijn tussen deze 2.
Mocht je voor de 015 gaan dan zou ik wel een met de band nemen (zijn lastig te vinden en duur om los te kopen)
015 zou mijn keuze zijn … doch een foute keuze is er eigenlijk niet hé
Eigenlijk zal het de 031 met de band van 015 moeten zijn
Absoluut de 015
De wijzers van de 015 zijn veel mooier
Meeste stemmen gaan naar 015. Helaas zie ik weinig mooie exemplaren op het net. Veelal “karaktervolle” tuna’s
Staat hier toch een mooie te koop? Degenen die hem hebben gezien zeggen dat het een mooi exemplaar is, Jaap is gewoon wat voorzichtig.
Voor mij de SBBN031, met name door de upgrade van een aantal specs.
Was voor mij ook de reden om voor de SBDX014 te gaan
Je kunt hier geen foute keuze maken Waar kun je nog een SBBN015 nieuw vinden @Kenleaf en wat zijn de prijzen? Prachtig hoe het horloge reageert op een groene omgeving