Gisteren afgereisd naar Heereveen om een nieuwe handgestoken Benzinger Rotor te laten plaatsen op mijn van der Klaauw Ceres. Hoewel er een hoop andere mooie horlogemerken zijn blijft van der Klaauw toch mijn absolute favoriet. Wat een geweldige service, geweldige mensen en wat een geweldige klokjes hebben ze daar toch. Levensgevaarlijk want je loopt halfkwijlend weg en als het allemaal lukt reis ik binnenkort weer af voor een nieuw klokje.
Heel mooi (tu)
Was laatst bij van Willigen in Rotterdam en heb er daar ook een aantal mogen aanschouwen en om de pols mogen voelen.
Schitterend merk met hele mooie uitvoeringen!!
Heel mooi (tu)
Was laatst bij van Willigen in Rotterdam en heb er
daar ook een aantal mogen aanschouwen en om de
pols mogen voelen.
Schitterend merk met hele mooie uitvoeringen!!
Pieter.
zijn er bij v willegen nog meer merken die misschien niet in den haag staan? moser en cie hebben iig wel.
beeldschoon!
ik had de eer om de laatste planetarium van de oude reeks om mijn pols te mogen doen bij mijn bezoekje aan van der klaauw. mijn absolute favoriet, maar helaas heeft de staatsloterij mij vandaag wederom in de steek gelaten, dus het blijft bij dagdromen…
Zeer mooi. Van harte met deze aanwinst / uitbreiding.
Zelf kijk ik zo nu en dan ook even in de snoepwinkel van AWCO. Wat een pracht en praal. Kan me de dag van gisteren zo’n 10 jaar terug nog herrineren dat ik ook aan het overwegen was een van der Klaauw aan te schaffen. Al die complicaties en het kunnen personaliseren door graveringen aan te brengen in de rotor of het toevoegen van roségouden details. Brrrrrr. Niet goed voor de portomonee.