Nieuwe (rubber) band voor ISSEY MIYAKE (Seiko)

Goedendag allemaal. Met enige schroom meng ik mij als leek onder jullie als hardcore liefhebbers…
Ik ben de troste bezitter van een issey miyake (isseymiyake-watch.com/eg/trapezoid/index.html) (seiko binnenwerk) alleen is daar onlangs het bandje van gebroken. Ik heb al per mail contact gehad met issey miyake en bij de Nederlandse importeur geïnformeerd maar die zeggen mij niet te kunnen helpen. Mijn mail aan Seiko is nooit beantwoord vandaar dat ik mij tot jullie richt.
Weten jullie of dit een speciale band is of is zoiets nog ergens te bestellen?

Ik zou contact opnemen met een van onze leden die straps op aanvraag maakt.

Ikzelf ken Olaf Lugten van Dstraps, Sandra Vissers van WannahaveStrap, Wouter/ @Mimoza van trappedleatherworks.
Er zijn er nog een paar, wellicht dat mijn rijtje aangevuld kan worden door anderen…

Succes in ieder geval ermee!

Gr Johan

1 like

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag maar ik vind het wel een apart horloge. Kan je eens de voorkant laten zien van die van jou?

Ben ik ook er benieuwd naar. Op de eerste foto lijkt hij in ieder geval erg apart. Ken het merk alleen van de parfum.

Precies! Dat herkende ik ook!

Maar het horloge zou niet bij het geurtje geleverd zijn als schenkverpakking…?

1 like

Dat denk ik niet anders Had ik hem ook moeten hebben :blush:. Gebruik het merk al jaren. Maar nog nooit gezien.

1 like

Issey Miyake is een Japans (mode) ontwerper. De turtle necks van Steve Jobs zijn ook van hem, hoewel daar weinig echt design aan te ontdekken is…

Ahaaaa dat rook ik :wink:

1 like

Ruikt goed hé :blush:

1 like

Je hebt ook nog KO hier op het forum, maakt ook straps op maat.

1 like

Ik heb even geen foto van de voorkant. Zal als ik vanavond thuis ben even een plaatje schieten. Momenteel is de afdekring er ook van af zoals je op de foto van de zijkant al kan zien.
Issey miyake is inderdaad bekender van de luchtjes maar ik zag het horloge een aantal jaar geleden op de dezeenwatchstore en ik vond het concept van de letters op de weg briljant:

Horloge heet officieeel ‘issey miyake trapezoid all’ en is ook nog steeds te koop op bijvoorbeeld Amazon.
Dank voor jullie reacties. Als ik het goed begrijp is dit inderdaad geen ‘standaard’ bandje dus ik ga eens contact opnemen met deze of gene.

Zo eentje?

1 like

:slight_smile: je was me voor … :smile:

1 like

Vindt het wel een erg leuk klokje.

1 like

Zo mooi was die van mij eerst ook ja…
Op één of andere manier kan ik niet zuinig zijn op mijn horloges. Ik stoot overal tegenaan, vergat hem weer om te doen na het douchen enz. Met een rubberbandje gaat hij tegenwoordig gewoon nooit meer af.
Vroeger droeg ik altijd een Swatch, puur en alleen omdat die de bandjes met vier ‘beugeltjes’ aan de kast vastmaken.

Dan waren niet na een maand of wat de pinnetjes verbogen en verloor ik mijn horloge niet constant. Bij deze issey miyake ben ik dus al twee keer de afdekring verloren maar ook weer gevonden gelukkig.

Wat jammer ik het horloge met rubber band net verkocht.
horloge.nl verkoop de Trapezoid horloges, daar hebben ze de metale en rubber versie on sale. Succes! Er zit vast nog wel wat tussen.

Horloge.nl verkoop de trapezoids
Ikzelf heb alleen nog een metale zwarte band
Over