Na vorige week vrijdag de foto;s gepost te hebben van mijn nieuwe PLEXI aawinst; nu de foto’s van mijn nieuwe SAFFIEREN aanwinst…Een aantal heefft het andere topic misschien gelezen; ik was vorige week erg blij met mijn nieuwe Speedmaster op Plexi; ik twijfelde vantevoren al maar wou toch voor het origineel gaan; helaas kon ik toch niet tegen de krasje op het plexi.
Na een flitsverkoop aan de zwager van een gerespecteerd forumlid; heb ik meteen de Saffieren versie besteld en die draag ik nu met veel plzier!
Hieronder de foto’s
Van harte met je nieuwe aanwinst ik hoop voor je dat je er nu wat langer plezier van zal hebben maar dat zal wel lukken denk ik hier krijg je in ieder geval niet zo snel een kras op
Van harte! Je had niet veel langer moeten wachten. Ik twijfelde ook heel erg om deze van Will te nemen. Maar zit nog te twijfelen over de aanschaf van de volgende 007 Omega die volgend jaar uitkomt. En gezien de nieuwe modellen, zal de prijs niet mals zijn.
Maar wat een beauty heh! Die achterkant… bij mij zouden de knopjes en uurwerk al snel slijtage ondervinden.
Veel plezier met zo een prachtklok!
Enneh, mocht ie ooit weggaan… dan mag je me altijd PB!