De dial geinspireerd op de rolex Deapsea, golfjes van Omega en twee kleuren lume.
Minpuntje is toch dat de bezel niet goed uitlijnt. Maar de chapterring weer wel.
Ik ben zelf helemaal genezen van het Seiko Virus. Te veel kleine irritante QC dingetjes die veel te vaak voorkomen. Maar wat vinden jullie?
Ik vind deze wel erg mooi, maar ik blijf de SBDC053 toch mooier vinden, deze is mij ietsje te druk.
Die QC dingetjes storen mij niet op de SKX, maar ik weet niet of het mij gaat storen op een horloge van zo’n 900 euro.
Sowieso mooi horloge, maar ik ben een een beetje Padi moe. Ik vond en vind de eerste Padi versie van de Seiko Turtle zeer geslaagd. Ook echt het gevoel van dit is wat bijzonders. Nu wordt er van elk goedlopend Seiko duik model een Padi versie uitgeperst. Jammer…
Not imo. Ziet er voor mij net iets te somber uit. Ook ben ik een beetje teleurgesteld in de bezel qua kleur. Ik had liever een neutrale kleur, of uitspringend blauw. Maar niet grauw van kleur.
Volgens mij is dit model ook geen succes in Azië. De SBDC055 is bij grijze handelaren dacht ik voor minder dan de SBDC051 te verkrijgen.