Nieuwe schoenen voor de Omega PO GMT

Niet lang geleden kocht ik bij @SuperC een mooie Omega Seamaster Planet Ocean GMT Goodplanet.

Dit horloge werd geleverd met stalen band óf rubberen band met vouwsluiting.

De mijne was de versie met de stalen band en daar ben ik erg blij mee. Wel merkte ik de afgelopen weken dat het horloge soms net te strak zat, bij het oplopen van de temperaturen. Daarom ging ik op zoek naar de Omega verstelbare sluiting, zodat je de band gedurende de dag gemakkelijk wat kan verstellen zodat hij altijd comfortabel draagt.

Ook vond ik het wel een gaaf idee om, naast de stalen band, ook de bijpassende Omega rubberen band met vouwsluiting te kopen.

@Horloge24 kon deze onderdelen voor me leveren, en nog tegen een zeer correcte prijs ook. Gisteren kwam het binnen en heb nu de rubberen band erop gezet.

Blij mee; maakt het horloge nóg veelzijdiger!

52 likes

Mooi! Lekkere zomerse combi zo.

1 like

Prachtige band op deze PO…

1 like

Heeft ie voeten dan?

1 like

Ziet er goed uit!

1 like

Staat 'm goed! Lekker ook, de mogelijkheid om af en toe eens te kunnen wisselen. Ik heb daar zelf ook veel plezier van, bij mijn Seamaster.

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Ja dat staat goed. Mijn oude PO heeft een nogal stugge rubber band, misschien ook iets voor mij.

1 like

Mooie band.
Rubberen band op de PO is lekker comfortabel. Vorig jaar die van mij de hele zomer op rubber gehouden.

1 like

Ook gaaf, met dat oranje sticksel!

1 like

Grappig…

Mooi horloge hoor! Veel plezier er mee.

1 like

Wat is de diameter van deze PO?

2 likes

Mooie aanvulling op je stalen band! Veel draalezier!

1 like

43,5mm

Netjes :ok_hand:t2:

1 like

Nice!

1 like

Mooi ding, nog wel eens spijt dat ie de deur uit is
e97cbf2585c9094d0484a7ab8113a38b3b5ec8dc_1_375x500

4 likes

42mm

1 like

Sorry, dacht dat hij de mijne bedoelde maar hij bedoeld idd de jouwe.

1 like