Nieuwe schoenen voor de Speedy van bandenbaas Ko!

Enkele weken geleden kocht ik nieuw de Omega Speedmaster CK2998, de limited uit 2018.

Heel blij met dit horloge, maar één ding vond ik een klein beetje jammer. Het bijgeleverde lederen bandje is erg mooi maar met de maat van 16mm (aan de sluitingszijde) vind ik hem toch nét wat aan de iele kant. Bovendien heeft de originele band een doorngesp en da’s niet helemaal mijn ding:

Maar gelukkig vond ik ergens in de lade nog deze (wat ouder model) Omega vouwsluiting met een maat van 18mm!

Snel heb ik onze forum-bandenbaas @Ko-Banden een mailtje gestuurd en hij heeft een prachtig racing bandje voor me gemaakt; precies op maat voor de CK2998 en de vouwsluiting (19mm naar 18mm) en voorzien van sportieve rode binnenzijde.

Prima combi wat mij betreft en op deze manier blijft het originele bandje ongedragen wat ook nooit kwaad kan mocht ik hem ooit gaan flipperen!

52 likes

Heel fraai, you can’t go wrong with Ko!

Wat een geluk ook, wij stervelingen koesteren een vouwsluiting van €150,- en jij vind hem ergens in een la :joy:

Zelf ook een groot liefhebber van vouwsluitingen :wink:

3 likes

Mooi hoor ik heb deze van KO op m’n speedy.

2 likes

Heel erg fraai!!

1 like

Flipperen? Jij?

Mooie band hoor, staat m prima!

1 like

Staat erg mooi!

1 like

2x mooi :ok_hand:t2:

1 like

Mijn beste,

Zit als gegoten!!
Veel draag-plezier dan ook met deze comfortabele sportieveling!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Zeer goed idee geweest, staat hem prachtig!

1 like

Mooi zeg!

1 like

Prachtig Freek! Sportieve set

1 like