Nieuwe schoenen voor de TAG

Door een ongelofelijk toeval een originele TAG bracelet op de kop kunnen tikken - de juiste endlinks zijn zeer belangrijk. :kissing_heart:
Maar hij past als gegoten.

Heb hem 2nd hand gekocht en dus er was wel een beetje polijstwerk aan.
( een echte vent doet dat zelf :smile: )
Prachtige band, maar om op te maken een echte P I T A ( om het maar even netjes af te korten :sweat_smile: )
Twee rijen erg smalle schakels + 1 brede rij schakels in hoogglans, en 3 smalle rijen in brushed steel ) …en elke schakel is dan nog eens gefacetteerd. ( ha ha, wat 'n woord :blush: )

Dus toch een beetje werk aan gehad, dan nog een grondige beurt in de ultrasoon, en uiteindelijk nog hulp moeten inroepen om heel het geval te bevestigen.
Maar nu heb ik weer iets bijgeleerd. :innocent:

Ik dacht mijn Bulova Accutron om te doen vandaag, maar dit zwoele weer vroeg echt voor een horloge met een stalen bracelet.

Vandaar.

Snel de tuin in gedoken met de aifeun, kadertje errond en voila:
[URL=http://s216.photobucket.com/user/Marc-B1/media/TAG_zpszgccmmsh.jpg.html][/URL]

Ah, nog eventjes iets proberen. ( plakken vanop de computer )
Voorheen stond ie op blauwe croco - ook mooi, maar meer dressy.

Op de stalen bracelet draagt ie ( zeker bij warm weer ) frisser, én ik krijg hierbij ook meer het “vintage” gevoel. Raar maar waar.

1 like

Knap werk, al moet ik zeggen dat ik hem op leer toch mooier vind. Maar dat is smaak

Mijn beste,

Goed bezig Marc!!
Als ik zo de foto bekijk, dan heeft het wel iets weg van een Sciencefiction horloge.
Het doet zo modern / glansrijk aan!!

En natuurlijk voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heel gaaf, die ‘facetten’ maken het vintage gevoel mooi af.

Gave band! Heb je niet wat meer foto’s, ben ook wel benieuwd naar de sluiting.

Proficiat! Ben gepast jaloers :heart_eyes:

Kan 'm helemaal niet smaken met de metalen band. Dit horloge verliest hier volledig zijn klasse gehalte mee. Hierbij hoort enkel een lederen, alligator of croco band imho.