Nieuwe Seiko 5 Vliegertjes

SSA291K1
.

SSA293K1
.

SSA295K1
.

SSA297K1
.

SSA299K1
.

SSA301K1

Seiko neue Military/Flieger Modelle mit einem Durchmesser von 43,5mm (ohne Krone).
In den Uhren tickt das 4R37 mit Handaufzug, Sekundenstopp und einer 24-Std.-Anzeige.
Das Datum befindet sich auf der Position zwischen 4 u. 5 Uhr.
Die UVP für die Modelle mit Stahlband betrƤgt 299,- € und für die Modelle mit Canvas.-/Lederband 279,- €

5 likes

Leuk, maar niet 279/299 leuk imo…

2 likes

valt op zich wel mee toch?.. alles wordt duurder he…

Voor een 5je met een niet al te spectaculair ontwerp vind ik het persoonlijk teveel. Ken het uurwerk niet echt, maar gok even dat dit ook niet top of the bill is?

Zal geen topkalibertje wezen nee … :slight_smile:

1 like

dit lijkt mij toch een uitermate top-kalibertje ? vrij nauwkeurig en anders vrij nauwkeurig af te regelen. Onderhoudsvrij voor vele jaren en indien onderhoud nodig, is dat behoorlijk goedkoop.

3 likes

190 dollar via WUS…

1 like

Ik bedoelde ermee dat het niet in de range van een GS zit bv. :slight_smile:

iemand ervaring met deze toko?

watcheszon

komt nog wel 50 euri bij voor douane dan he … issie nog goedkoop! :slight_smile:

dat bedoel ik… in ieder geval goedkoper dan hierboven vermeld.

1 like

Leuke horloges alleen jammer van dat ā€œ5ā€ logo en de sports toevoeging.

Zwart en grijs op staal wel leuk. Voor mij ook een mooie maat…zou ik???

1 like

Mooie kast, lugs en kroon. Grote nummers vind ik tof. Jammer van de plaatsing van het Seiko logo en de datum

Wordt hier niet warm van. Nee mijn zoektocht naar een flieger gaat gewoon door.

Was zonder datum aanduiding wel mooi geweest.

Vooral die blauwe vind ik mooi…

Ja, het is natuurlijk geen geld. Die 5jes ziitten gewoon heel goed in elkaar. Uit de fabriek meestal al binnen +/- 10 seconden afwijking en met een beetje afstellen binnen COSC-waarden. Niet stuk te krijgen en gaan lachend 20 jaar mee, zonder enige vorm van onderhoud. Kom je bij veel ā€˜premium’ Zwitsers niet mee weg. Dus ach, wat is een ā€˜topcaliber’?:wink:
Maar ik ben geen fliegerfan en deze zijn imo ook niet de mooiste voorbeelden van fliegers.

2 likes

Als je iets mooi vind en hebt de prijs ervoor over, wat maakt het dan uit?
Laat ieder zijn eigen prijs bepalen en ieder zelf bepalen of diegene dat ervoor wil geven

1 like

grijs :clap: