Na lange tijd weer een leuke nette vintage gewonnen op de baai,betreffende een Seiko 6119-7080.Verkoper was erg eerlijk door te zeggen dat de kast aan de zijkanten is geborsteld de top gepolijst.
De wijzerplaat 2 uuraanduidingen(ter hoogte van de 8 en de 9)miste,en opnieuw zijn geplaats waarvan 1 niet origineel.Een paar foto’s van de verkoper;
En voor het vergelijk foto’s van 6119-7080 die ik al had;
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Ga je nog wat aan die vervangen markers (laten)
doen?
Weet ik eerlijk gezegt nog niet,op de foto is het natuurlijk erg goed zichtbaar.
Maar misschien dat het wel meevalt als hij hier is,duurt nog een week misschien ietsjes langer.
( Zo even een oude koe uit de sloot getrokken:+
Ik heb eindelijk de tijd gehad om van deze 2 horloges 1 te maken,tevens door gereedschap te lenen. Foto’s volgen nog heb zelf op het moment mijn camera bij een maat staan i.v.m. verbouwing nieuwe winkelpand.
hij is wel leuk trouwens. Ik heb net zo ééntje als bovenstaande van mijn kapper gekregen. Die had hij ooit ontvangen in de jaren '70 toen hij zijn eerste kappersspullen kocht. Het horloge had jaren in de la gelegen, compleet met het originele (te korte ) bandje en heel veel “dna”.
Deze waren/zijn beide van 1974, de met de zwarte wijzerplaat(donor,uurwerk liep niet van deze)is van Februari en die met de zilveren plaat van November.
( Zo even een oude koe uit de sloot getrokken:+
Ik heb eindelijk de tijd gehad om van deze 2
horloges 1 te maken,tevens door gereedschap te
lenen. Foto’s volgen nog heb zelf op het moment
mijn camera bij een maat staan i.v.m. verbouwing
nieuwe winkelpand.