Nieuwe SEIKO aanwinst

In mijn stowa polletje, werd er een Seiko voorgesteld als alternatief. Die Stowa is ook over niet al te lange tijd in huize Leen (toch met de zwarte datum), ik was echter erg nieuwsgierig geworden naar de Seiko, blauwe wijzers zijn mooi en die zitten op deze Seiko. Toch nog wel wat gezoek, vage Japans/engels mailtjes (babelfish, bedankt), maar vandaag… (wel aan eigen rogge-bandje gezet, het geleverde banje is niet veel soeps)
Op deze (avond-lamplicht) foto is het blauw van de wijzers een beetje te zien


Voorkant

Achterkant

Seiko kroon

Ik vind het een prachtige Seiko, Leen. Simple, Clean en tijdloos

Eindelijk weer eens een Seiko uurwerk die met de hand op te winden is, en die hackt.
Waar heb je hem besteld, en voor hoeveel??

gr,
Hans Mennink

ps, het is wel ff wennen, zo’n rogge bandje. Het heeft wel iets…

Inderdaad een fraai alternatief voor de Stowa, maar kan ook prima samen in de verzameldoos hoor :smiley:

Ziet er super uit, zeker met deze band, geniet ervan Leen.

Ruud

Van harte, ziet er goed uit. Super!

Leen ik vind het echt een geweldig horloges. Die geblauwde wijzers maken het helemaal af. Veel plezier ermee.

Ajan:
Het horloge is besteld via www.seiyajapan.com.
Na de periode van informeren wat moeizaam ivm de taal, was het horloge er na bestelling in een paar dagen!
Jaap-Wim:
Ik moet even nakijken waar ik het bandje heb besteld, dat rogge is erg draagbaar, comfortabel en sterk.

Erg mooi, Leen. Eigenlijk nog nooit zo aandachting naar gekeken, ik ga eens speuren.

Tot nu toe zit ik nog te wachten op een duiker met dit uurwerk.

Met seiya zit je altijd goed, ook als er eens iets mocht zijn. De japanners schrijven “service” toch net effe anders (tu)

Gefeliciteerd hoor. Mooi horloge! Zo zie ik ze graag.

Gerwin

Ajan,
Ik begreep dat je er ook weer sinds lange tijd “op uit” kan ! Geniet ervan !!

Een Seiko … maakt toch niet uit, als de klok / ontwerp aanspreekt…

en dat doet deze klok, dus een mooie aanwinst.

Erg mooi horloge! Seiko laat wederom zien dat echt mooie horloges niet duur hoeven te zijn (tu)

een zeer mooie seiko … (tu)