"Nieuwe" Seiko GMT

Ik vind dat er ook wel erg veel gelijkenis met een SKX007 te vinden is :face_with_raised_eyebrow:

Uiteindelijk is veel wel grotendeels terug te leiden naar de 6542 qua algemeen idee. Ander kleurtje et voila.

1 like

Toen ze gelekt waren besloot ik eigenlijk dat indien het geen nepnieuws (daar werd namelijk her en der wel over gesproken) zou zijn dat ik er wel eentje zou aanschaffen. Embargo even afgewacht en dan vandaag toch de zwarte versie gekocht. Nu maar afwachten en zien hoe ze in het echt zijn.

16 likes

Alleen de oranje nog en dan zijn we compleet :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb zojuist ook de pre-order voor deze versie gedaan. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ziet er goed uit! (al hadden ze voor mij de cyclops weg mogen laten)

2 likes

Mooi bracelet hebben ze!

1 like

Heel erg leuk horloge, maar voor mij als “skere” student net even te veel. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

1 like

Ik kan niet wachten!

11 likes

Gaan mensen hier weer voor in de rij liggen zoals bij de MoonSwatch?

1 like

Misschien een idioot die niet door heeft dat die te pre-orderen is. Voor willekeurige winkel waarvan ze niet weten of die het gaat verkopen. Op een willekeurige dag?

Kort: nee :slight_smile:

2 likes

Nee hoor. Bij Seiko kun je gewoon online bestellen :wink:

4 likes

Inderdaad. Het lijkt net één van de meest iconische horloges van de afgelopen 26 jaar…

:wink:

De SKX.

5 likes

Nondeju wat ziet dit er goed uit! Ga gelijk weer een jubilee voor m’n skx overwegen, daar was ik juist mee gestopt :weary:

4 likes

En de verbeterde jubilee schijnt ook nog eens mooier en solid te zijn. :+1:t3:

2 likes

Leuke horloges! Echter ik ben ‘past’ het Seiko station merk ik. 5 jaar geleden had ik al op de knop gedrukt!

3 likes

Hahaha, grappig; ik ben er ook een tijd voorbij geweest. Maar recent een SPB143 gekocht en nu deze. Van nul naar twee :see_no_evil:

4 likes

Herkenbaar. Been there, done that. En vervolgens stiekem toch wel blijven kijken naar een andere SKX, totdat deze werd geïntroduceerd.

2 likes

Hoe anders is het hier. Uit een collectie van meer dan 30 horloges van uitsluitend premium merken (Omega, Rolex, JLC, Zenith, Ebel, Oris, etc), heb ik er uiteindelijk twee overgehouden; een Speedy en een SKX. Aan die laatste -een J versie ooit gekocht voor slechts € 65,00- beleef ik al jaren het grootste plezier, mijn daily beater!

3 likes

just-when-i-thought-i-was-out-they-pull-me-back-in~2

7 likes

doe eens alsof je jong bent!