Ik vind het echt een super scherpe prijs, voor wat je krijgt.
En onderweg! Morgen om de pols als het goed is
Dit wordt denk ik mijn nieuwe daily beater
Hier ook de verzendbevestiging binnen!
Hoe is kwaliteit van de band? Dat is mijn enige “angst”…
Geen idee
Heb het zelf niet in bezit, zag een foto op het net.
Ah, ik ben misleid…
Nice. Lijkt wel iets donkerder dan ik had verwacht.
De band schijnt echt op alle vlakker verbeterd te zijn en ook SEL te hebben.
Ik laat het je morgen weten
Heel graag! Ik ben erg benieuwd!
Heel gaaf, Ik blijf het wel jammer vinden dat de nieuwe “Skx” kasten geen schroefkroon hebben.
Plaatje toch?!
Heb me ook laten verleiden en had 'm twee weken geleden gepreorderd
Komt morgen met de post… héél benieuwd!
Ik heb gisteren een belletje gedaan naar onze lokale juwelier en die krijgt ze komende week binnen. Ik heb een zwarte gereserveerd. Als hij bevalt komt er vast een oranje.
Normaliter ben ik niet zo’n fan van de 5 serie, maar dit is een leuke combinatie van… alles. SKX inspiratie, GMT, glasbodem (altijd leuk om aan anderen te laten zien), jubilee er op… what’s not to like? Het is geen duiker, maar dat ben ik ook niet van plan.
Ik denk dat Seiko er aardig wat gaat verkopen voor die prijs.
En als je een ‘andere GMT’ wilt van Seiko…
How about this one?
Titanium (109gram), 40mm, zichtbodem, GMT, frisse wijzerplaat en waterdicht tot 100mtr
Er staan inmiddels ook al wat filmpjes op YouTube van deze nieuwe serie. Hier eentje in het Thais waar alle drie kleuren te zien zijn.
Jammer dat ik er niks van begrijp… vast een hele goede review!
Maar de bezel… ik dacht dat het een aluminium insert was. Op het filmpje lijkt het wel alsof deze onder een laag (hardlex) glas zit.
(ETA 12:00 PM)
Edit: het is inderdaad een hardlex bezel :shame:
Vind de zwarte erg geslaagd! Hik nog een beetje tegen de 42mm aan wat mij momenteel ervan weerhoudt om op de bestel knop te duwen…
Bij de SKX was de 013 ook mijn favoriet over de 007… Wellicht eerdaags eens bij een Seiko dealer binnenstappen om hem eens IRL te zien.
Desalniettemin is Seiko goed bezig de laatste tijd!