"Nieuwe" Seiko GMT

Ide is that you? :pleading_face:

1 like

Net voor die van mij geweest, hebben ze wel de zwarte en blauwe binnengekregen maar niet de oranje :frowning: eind Juli word het dus helaas …

1 like

Ik heb de mijne via ebay besteld bij een Duitse juwelier. Scheelde weer €50 ofzo. Alleen de levertijd van 24/25e lijkt helaas te gaan kloppen. Wel direct verzonden, maar de DHL updates vlotten niet echt.

1 like

Nou, is binnen. Over genomen via FB maar tevens lid HF.
Even gauw paar plaatjes.
Zeer tevreden mee. Bezel draait zowel naar links-als maar rechts echter zonder klik, mij stoort het niet.
Sluiting prima, soepel en in lengte verstelbaar. Horloge vind ik ietwat aanwezig qua dikte maar stoort mij ook niet, kan dat wel hebben :grin:.
Draagt lekker, niet te zwaar en ik kan zowaar de datum zien…
Prima horloge, ik ben er blij mij.
Mocht je 'm ook willen, ik weet toevallig dat Kramer Watches te Franeker er eentje heeft.
Groet, Ed

12 likes

Mijn juwelier hier kort bij had alleen die 2 (blauw en zwart)besteld en niet de oranje voor mij dus die komt later.achja even wachten.

1 like

Joo vet ding, is ie te koop jesse?
D7AE448B-C501-4E5F-8220-7CB0AA3AB1B1

3 likes

Tuurlijk. Doe maar een bod schooier. :joy:

1 like

Brr, ik snap de SKX liefhebbers niet en zo ook dit horloge niet.
Wat is hier nou mooi aan, niets klopt aan dit apparaat en toch vind bij iedereen en zijn moeder dit mooi???

Ach. U houdt er dikwijls een afwijkende mening op na, is het niet? :wink:

1 like

Misschien zie ik iets beter, dat verklaart wel een hoop :joy:

Je ziet ze vliegen. :bird:

1 like

Kan ze maar beter zien vliegen dan niets aan zien komen…

1 like

Die comeback zag je niet aankomen, hè @Blufkakel?

2 likes

En dan heeft die thuis nog een man die terugslaat en ondanks dat die dat weet ziet ie ook die niet aankomen.

Het leven is niet voor iedereen even fair, sjit happens.

3 likes

Geloof jij wel in tijdzones met zo’n platte aarde🤔
Dat verklaart de afkeer naar deze GMT wel ja

3 likes

Hype heet dat zoals ook de PRX dat was.

1 like

Dat is meer jouw probleem lijkt het, dingen geloven en ja ik weet dat er tijdzones bestaan. Verder gaat het mij om het model en dat had je ook kunnen lezen, stond boven het citaat.

Het enige wat jij wilt doen is mij koppelen aan de platte aarde, chapeau

5 likes

Dus toch🤨

Begrijpend lezen is denk ik

Grootste

:joy:

2 likes