De nieuwe LE Marinemaster SLA015
Wat vinden we er van?
Het wordt wat mij betreft tijd dat Seiko met een nieuwe mooie duiker uitkomt. Dan bedoel ik niet de geslaagde reissues mee maar echt iets nieuws.
En zo kun je met alle kleuren van de regenboog op zijn tijd weer een LE uitbrengen. Seiko is goed met het spelen met kleuren en LE’s (kijk maar naar de Monsters), het zou inderdaad tijd worden voor iets echt nieuws.
Eensch.
Golfpatroon op de dial kan me wel bekoren.
Misschien met een andere bezel insert maar zo vind ik hem niet mooi.
Blauw? Nah nee, doe mij de zwarte maar.
12 juli, kikker in je bil?
Ugh, dit vind ik echt niets… ziet eruit als een Seiko 5 ipv een topmodel…
(niets tegen een 5je, ik draag er momenteel zelf één)
meestal vind ik dat ze met leuke dingen komen. Maar dit staat echt lelijk.
Waarom? Ik ken een merk dat al meer dan zestig jaar dezelfde duiker in het assortiment heeft en die verkoopt beter dan ooit tevoren!
En ik vind de Marinemaster nog steeds geslaagd en actueel.
Maar, hé, een lichtblauwe duiker! Die had ik nog niet!
Zal, ben ik bang, ook wel weer een stukkie duurder zijn dan de ‘normale’ en mogelijk lastig verkrijgbaar. Daar al iets over bekend?
Verder vind ik het altijd zo moeilijk om te beoordelen vanaf die slechte renders/Photoshopplaatjes. In het echt ziet 't er altijd heel anders uit en meestal een stuk beter. Vind dat nooit zo handig van Seiko. Je zou toch denken dat ze mensen willen enthousiasmeren. Nou, maak dan wat mooie foto’s!
de officiele foto’s van Seiko van de SARB035 zijn helemaal ruk…niemand zou hem kopen vanaf de foto’s van Seiko zelf…je begrijpt het niet. Terwijl in Japan prima camera’s te koop zijn.
Tering zeg… wat lelijk!
Leverbaar vanaf september, “slechts” € 2.300,-…
Alleen voor de Europese markt met een oplage van 200 stuks
Als ze deze nou snel op de markt zouden brengen zou ik nu al willen betalen…

Nope, dat zou mijn keus niet zijn. Die Padi hierboven krijg ik het wel warm van 
Het mag wat mij betreft wel eens wat verfijnder bij Seiko duikers. De markers, de kastdikte, de dikke opstaande bezels, een iets verfijndere, meer dressy duiker zou ik graag zien.
Man, man, man … hoe je een mooie klok vakkundig de nek kunt omwringen.
Moet ik nog zeggen dat ik m maar niks vind ?
Misschien moeten we dit horloge eerst eens in een ander licht zien…

Is er iemand van de ontwerpafdeling van Deep-Blue bij seiko gaan werken?
Groeten,
Tecco
I’m not struck on the blue dial…?
niet mijn ding…