Kom op, het zou geen GS zijn als er plotseling gelikte foto’s waren.
Zeker waar maar het bandje lijkt gemaakt voor een ander horloge kijkende naar de endlinks.
Die aansluiting is idd een aanfluiting
Jammer dat de zijkant van dat horloge net zo hoog is als de kust bij Dover.
Gisteren aanwezig geweest bij de introductie van de nieuwe Seiko modellen waaronder de Marinemaster en de Speedtimer,
Er komen hier meerdere opmerkingen voorbij over de aansluiting van de endlinks mbt de case van de Speedtimer, dit is een vertekend beeld wat je ziet op de pics van Seiko.
Ik heb van beide Limited’s enkele foto’s gemaakt.
SJE097J1 & SRQ049J
Ja.
Ik heb die fotos ook gezien.
Deze bijvoorbeeld:
Band lijkt, lijkt perfect aan te sluiten op de kast.
Helaas is onderstaande live pic de harde realiteit:
Jammer.
Het lijkt er bijna op, dat diverse kanalen de hoge kust van Dover trachten te verbergen…
In werkelijkheid lijkt het niet veel beter…
Au
Zeg dat wel. Hoe meer moderne chronografen ik zie, hoe meer ik tot de conclusie kom dat het vroeger gewoon keihard beter was.
Mooie jaren 40 en 50 chronografen met bolle glaasjes, in de tijd dat 37 a 38mm nog “jumbo” maten waren, met stepped bezels… Geweldig. Alles wat sinds de late jaren 60 gebeurd is probeer ik krampachtig te vergeten, met uitzondering van zoiets als een Zenith 38mm chronomaster. Throwback ontwerpen van Breitling en Heuer even daar gelaten, uiteraard.
Vintage rocks, roep ik al jaren
Dun(ner), mooie maatjes en qua nauwkeurigheid doen ze vaak echt niet zoveel onder voor hun meer hedendaagse varianten.
De enige tegen argumenten die ik kan verzinnen is de (soms) mindere water- en schokbestendigheid
Nieuwe Grand Seiko releases:
“”
Grand Seiko has officially three models exclusive to the US and UK Watches of Switzerland companies. All models are inspired by the Jōdogahama beach in Miyako that is designated by the Japanese government as an official ‘Special Place of Scenic Beauty.’
“”
All models have mosaic textured dials, and a 62GS style stainless steel case measuring 40 x 12.9 x 47mm, and utilize the 9S85 Hi-Beat automatic calibre.
The SBGH335 & SBGH337 are limited editions of 200 units
The SBGH333 is not a limited edition
Met specs and prices…
Die zwarte plaat is wel mooi. Die groene en paarse zijn denk ik iets te funky voor mij…
Die zwarte is echt wauw
Mooie afsluiting van 2023 met onderstaande overzicht van alle uitgebrachte Grand Seiko modellen:
Geniet ervan!
Leuk artikel
EN het 2023 jaaroverzicht van de nieuwe
Seiko modellen:
Veel plezier met kijken!
staan echt pracht exemplaren bij
Waarom is het 2024 topic weg ?
Tsja,
De geplaatste foto’s van Seiko horloges in Nieuwe Seiko modellen 2024 zijn blijkbaar onderhevig aan eigendomsrechten.
Andere websites mogen deze nieuwe Seiko modellen onvermoeid blijven plaatsen zonder sancties, zoals Reddit, WUS, plus9time, Gruppo Seiko 1881, etc etc etc.
HF mag dit blijkbaar niet.
Er wordt naar een oplossing gezocht.
@Fate_Amenable_To_Change
Mogelijk is het linken/embedden naar Seiko nieuwe modellen een oplossing.
Hier heeft het mee te maken:
HF maakt gratis reclame voor Seiko door nieuwe Seiko modellen te promoten.
Dat mag blijkbaar niet.