Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Ik zag deze net voorbij komen
oeps, deze is al gepost

3 likes

Leuk overzicht ( groot pdf file dat niet los upload…) van bijna alle SEIKO modellen ( en aanverwante merken )!

Zie pagina 1526 post 30512

https://www.watchuseek.com/threads/new-and-upcoming-seiko-watches.2393034/page-1526

Lekker uitzoeken :wink:

Misschien kan het overzicht SEIKO modellen ook hier benaderd worden:

Kortere weg?

1 like

Ja, hier bij de juwelier ligt de witte!

1 like

Bij van Willegen ligt ie al! Toen ik er was hadden ze de andere kleuren ook. Ik moest mij echt inhouden om m niet gelijk mee te nemen :sweat_smile:

11 likes

Seiko Fast and Furious, LE2000.

4 likes

Betaalbare limited edition.

3 likes

Tsja, wat moet ik hier nu over zeggen. Wazige samenwerking met een slechte film, why…

2 likes

De allernieuwste f&f film, Fast X, is zojuist, as we speak, gereleased!

Voor de liefhebbers wordt dat wéér genieten :rofl:

Oh, dan komt er vast een hele reeks van deze horloges, van 1 tot 10 :grin:

1 like

In a world, where one man saved the world again, again,
he is called upon to save it one more time.
But this time, it’s different.

Who left the fridge open?

4 likes

Vind je de f&f films niet leuk of vind je het bijpassende Seiko horloge niet leuk?

Met het horloge is weinig mis. De films daarentegen, die zijn zo kut. En ze blijven ze ook maken. Iedere keer dezelfde b-film plots met dezelfde over the shoulder dramatische blik van Dom… Zo stompzinnig, zo slecht.

Maar heb jij Tropic Thunder gezien?

4 likes

Haha…
Inderdaad b films…

Deze nog niet voorbij zien komen, weer een PADI variatie van de King modellen:

9 likes

Ja, die Sammy is mooi! Tekst op de band hoeft van mij dan niet zo. Maar verder, gaaf ding! Sowieso een liefhebber van dit model! :blush: Echt top dat Seiko deze weer is gaan maken, nadat ie jaren geleden, na korte tijd, al uit productie ging. Back by popular demand, dus! :+1:

2 likes

Cool! ik kan ze niet vinden online, heb je een referentienummer?

1 like

@TagEd tekst op de band hoeft voor mij ook niet, maar de band is snel gewisseld!

@watchingwatches nee, helaas geen referentie nummers, kwam het plaatje tegen op WuS.

2 likes

SPB375J1
SRPJ93K1
SRPK01K1

1 like

Ik vind dat font van spring drive een afknapper. Ze doen wel moeite voor het Grand Seiko logo .Laat het weg of maak er iets leuks van. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

1 like