Nieuwe Seiko modellen 2024, deze keer zijn we link!

Als dit pre launch is, @MrBie , zou je je post dan willen verwijderen? Als ze uit zijn, niks gezegd.

Ze zijn niet uit, dus post verwijderd …

1 like

Zag net dit voorbijkomen op IG

3 likes

Hhmm,

Is wél erg after market en heeft niets met
Grand Seiko te maken.
Technisch wel interessant, maar ik vraag mij af of een GS koper zo’n non-GS bandje wil?
Een lederen bandje is toch een ander verhaal.

Discussie?

1 like

Volgens mij is het gewoon een schakel die je in eleke GS band zou kunnen monteren.

Dat gezegd te hebben, ik vind de GS banden eigenlijk fijn zoals ze zijn en kan ze altijd prima afstellen met de “halve” schakels.

Dus voor mij is het een nee. :slight_smile:

3 likes

Denk het wel, banden van G.S zijn allemaal drama.

1 like

Nou,

Hier komt er wéér zo een, iets betere foto:

Prijsje staat erbij…

5 likes

Ja, op zich geen verkeerd horloge, natuurlijk. Maar die PR, die had van mij wel wat subtieler gemogen.

2 likes

Ik zag deze inderdaad ook voorbij komen. Lijkt me nou weer typisch zo’n horloge dat er op de renders wat meh uitziet maar in het echt heel mooi kan zijn.

1 like

After market bracelets en componenten op mijn GS? Nee dank je. Niet nodig ook, ze zijn comfortabel.

2 likes

Not my cup of tea
:zipper_mouth_face:

1 like

Bel dol op mijn Spb143 maar ben er voor de rest klaar mee.
Skx009 en Skx009 gaan eruit. Overige ook.

1 like

En nog nog zachtjes uitgedrukt.
:cold_face:

Nieuwe MarineMaster… maar is dit dan een SLA model? :face_with_monocle: Ziet er veel minder indrukwekkend uit dan de huidige MM300.

https://www.watchuseek.com/posts/57865025/

5 likes

Kast lijkt mij gelijk aan die van Sla055/SLA057…

1 like

Aha je hebt helemaal gelijk! :ok_hand: Ik was even op het verkeerde been gezet door de 300m WR. Maar dat lijkt dus een upgrade te zijn voor dit model.

1 like

Ik kan het Marinemaster verhaal niet meer volgen… in de SJE serie zijn er toch ook al Marinemasters? Overigens met WR van 200…:man_shrugging:

2 likes

Bijzondere keuze van Seiko. Eerst die 200m marinemasters en nu deze. Ik begrijp niet zo goed waar ze heen willen. Wordt dit nu de marinemaster lijn binnen de prospex? En in hoeverre verschilt die dan weer met alle voorgaande MM200 en die SLA055/057 modellen?

Eerst het woord marinemaster vervangen door de X. Daarna een serie mm200 modellen maken die lijken op de mm300. Daarna het woord plakken op een 200m en nu een 300m met gelijkenis aan het origineel (zou het ook een frontloader worden?)… Het lijkt een beetje alsof ze het woord ‘marinemaster’ nu inzetten als commercieel trucje om deze modellen te verkopen.

Confused… :thinking:

6 likes

Dit dus :point_up::joy:

1 like

Ik denk dat dit niet alleen zo lijkt. Dat is volgens mij precies wat het is. Zo kunnen ze een ‘marinemaster’ premium vragen.
Trouwens die laatste Marinemasters laatst bij de Seiko Boutique even bekeken. Ik vind ze wel leuk.

3 likes