ik houd van deze kleurencombi!
Pogue reissue?
Seiko has announced a new Prospex SpeedTimer variant with the SSC947 (SBDL117 JDM). This model has a golden sunburst dial with black chapter ring, and a red/blue tachymeter bezel insert. The stainless steel case measures 41.4 x 13 x 45.9mm and it utilizes the V192 solar calibre. This model is a standard addition to the line up and is not a limited edition.
Dit model Seiko was mijn eerste ervaring met een wat duurder horloge. Heb er bijzonder van genoten maar de marketing eromheen dat het een opvolger zou zijn op de eerste speedtimer vond ik misplaatst. Breng dan een echte re issue uit zoals ze met de 62 mas doen ed.
Met deze kleurstelling is in ieder geval dial aardig in lijn.
Die Kuon is heel lekker hoor!
Grand Seiko Japan has announced four models that were previously only available in other regions.
( niet knetter nieuw, dus. )
Damn, deze is clean!
Damn die zwarte is zo vet. Het lijkt wel op de speciale Alpinist Ginza maar dan met zwarte tegels. Genieten!
De sneeuwschuiver hoeft van mij nooit zo. Maar deze kastvorm ben ik toch wel heel erg fan van. Vanaf de eerste keer dat ik 'm zag, wist ik het meteen: als ik ooit een GS koop, dan wordt 't er een met deze kastvorm.
This item will be released on Jan, 2025.
Collaboration:
€536.04 EUR ( ex import)
Leuk voor de aanstaande winter…
Blijft een aparte kleur…
Is het nou oranje?
Of is het geel?
Misschien goud?
Hier review met Live Pics:
Zit ook nog een leuk verhaal bij.
Mooie combo
Kermis horloge.
Ik vind het erg mooi. Lijkt me een super horloge voor op vakanties.
Om onder de trui en jas te houden
Beetje “to much” .
Met de volledig zwarte bezel is het prachtig!