Verbeteringen met de bracelet?! Niet te snel, al die verandering kan Seiko niet aan.
Bij dit model ligt de datumschijf lager ivm de zonnecellen dacht ik, dat werkt tegen.
Ah vandaar. Geen probleem voor mij. Voor anderen ,zoals vorige eigenaar, is het reden van verkoop. Hij blijft bij mij want ik draag hem graag.
stainless steel cases measuring 39.5 x 9.8 x 46.7mm and utilize the 6N76 calibre.
Datum had van mij zwart/wit mogen zijn…
Eens,
Wel leuk dat er meer Big Date opties komen
stainless steel cases measuring 40 x 11.5 x 45.8mm and utilize the 8T63 calibre.
Hier is de datum " mooi op kleur "…
Deze datum is een travestie. Hij staat te hoog, wat de hele balans van het horloge verneukt. Bovendien heeft een big date layout niks te zoeken op een field watch.
Kortom: Op een 37mm kast was het een soort van OK geweest, maar dan nog qua stijl dubieus.
Wat een big date complicatie in godsnaam op een off the shelf quartz uurwerkje doet is me een totaal raadsel. Ik begrijp deze propositie eigenlijk gewoon helemaal niet.
Seiko zou er beter aan doen om dit soort reut gewoon niet uit te brengen.
Belachelijk groot, maar vooruit. Ik begrijp tenminste waarom dit bestaat.
Prijsje SUR569/571
Betaalbaar!
Prijsjes SSB447
Prijsjes SSB451/55
Doet me allemaal denken aan de low cost modellen uit de jaren 2000 die de meeste C class Seiko dealertjes nog op voorraad heeft liggen.
R.I.P
Availability date: 2024-10-31
Collab:
Hokuto No Ken X Seiko 40th Anniversary
Case material: Stainless steel.
Band material: Stainless steel.
Glass material: Curve Hard Rex.
Case size: 47 x 40 x 10 mm.
Waterproof 10 ATM.
€402.34 ( ex import)
Jammer, ben je waarschijnlijk 1 v/d weinigen
Kenshirooooooo
Jij snapt het!
Wat een onzin om Seiko af te doen als een slecht merk. Er is zoveel moois ,iconisch , vooruitstrevend te vinden van Seiko
Ik denk, gegeven zijn avatar, dat je het sarcasme in zijn post gemist hebt.