Ik wilde alleen weten hoe groot ie was; bedankt.
Wel knap om zo’n stuk tekst over de zoveelste SPB te kunnen schrijven. Maarja, je moet wat als je er werkt denk ik
Ik wilde alleen weten hoe groot ie was; bedankt.
Wel knap om zo’n stuk tekst over de zoveelste SPB te kunnen schrijven. Maarja, je moet wat als je er werkt denk ik
Ik weet niet welke mensen daadwerkelijk negen minuten nodig hebben om dat te lezen, maar het is geen oorlog en vrede, terwijl de fotos mooi zijn.
Het is qua design zeker iets anders, maar of ik het echt mooi vind…Waarom doet het mij denken aan een gesmolten TagHeuer Aquaracer?
Verandering van spijs doet eten.
Vind het wel leuk dat Seiko dit aangedurfd heeft,
ziet er zo gelikt uit, ben benieuwd in real…
Wauw wat een mooie astron
Hee, het is altijd nog een paar tandjes mooier dan die rare gelaagde postzegel die Patek net uit heeft gebracht. En dat voor 38.800,- pietermannen minder.
Zoals confrère @Ruud het al zei:
Exact dat dus. Tof dat ze gewoon dingen doen die veel verder gaan dan een nieuw kleurtje wijzerplaat.
Eens. Vind dit qua design geslaagder dan Patek’s kubistische creatie.
Als hier Patek op de plaat stond, dan zouden veel mensen in hun broek pissen van enthousiasme en social media overuren draaien.
Goed model.
Ik ben blij dat ik de Marinemaster al achter de kiezen heb, anders moest ik deze wel weer gaan bekijken.
The SSC951 utilizes the V192 solar chronograph calibre and has a stainless steel case measuring 39 x 13.3 x 45.5mm
In de foto staat abusievelijk 941, dat is natuurlijk 951
The Five Sports SSK043 utilizes the 4R34 automatic GMT calibre and has a stainless steel case measuring 42.5 x 13.6 x 46mm.
Doet mij beetje denken aan een Alpinist kast…
Ik ben er niet weg van… Lijkt alsof de bezel gesmolten is. Misschien een kwestie van wennen. De tijd zal het leren.
Op insta Seiko Australië gaat een gerucht van een
Red dial Alpinist…
Maar wie gelooft er nou in geruchten?
Neen, deze doen het niet voor mij. Alsof er al enkele keren met de zijkant tegen de deur gelopen is.
Haha same
Een dodecagon! Da’s geen octagon. Maar TAG Heuer heeft die dial van Addiesdive gejat.
En dat is weer een soort budget hommage aan de Omiwatari dial.
En zo is het cirkeltje weer octagonaal.