Die prijs is 430 ballen. Wat snap je er niet aan?
Een PRX quartz heeft een simpeler bracelet en geen chronograaf en kost 395.
Die prijs is 430 ballen. Wat snap je er niet aan?
Een PRX quartz heeft een simpeler bracelet en geen chronograaf en kost 395.
Geperste sluiting is voor deze prijs niet echt aantrekkelijk. Dat heeft de PRX toch wel mooier afgewerkt. Daartegenover heeft Seiko natuurlijk heel veel megaquartz chronos voor de helft beschikbaar.
Vraag me gewoon af waarom deze hoger in prijs is. Misschien doen de foto’s hem gewoon geen eer aan.
Voorbeeld dat deze me 130 euro heeft gekost.
Ik kocht ook ooit een Big Mil chronograaf met quartzuurwerk voor 180 pond.
Maar wat was ten tijde van de aankoop de listprijs / MSRP? Want straatprijzen zijn bij Seiko al vele jaren lager dan de listprijs van nieuw uitgebrachte horloges.
De prijs lijkt mij nog niet zo gek gezien hetgeen geboden, zoals saffier. Het ziet er of de foto’s verder ook allemaal netjes afgewerkt uit. De stijl heeft wel wat weg van de al langer beschikbare SUR557P1. De band lijkt er zelfs vanaf te komen.
Moet zeggen dat op bewegende beelden de blauwe er wel lekker uit ziet.
Trouwens met Siebel bonnen voor 256 euro te krijgen.
Wel jammer dat ze verwarrend genoeg twee 60-subdials naast elkaar hebben, en maar blijven volharden in die nutteloze 24-uurs aanduiding. En jammer dat het weer een geïntegreerd horloge is. Die stijl weigert maar uit te sterven. En dat het bovendien een lomp en oversized geheel lijkt.
Maar verder prima.
Onder elkaar, en mij de ene staat duidelijk MIN op de dial.
Want? Toch handig een tweede tijdzone?
Heerlijk strak!
Gelukkig, ik schrok al
Moet gelijk denken aan die laatste skit van SNL…nobody knows.
Seiko 5 Sports × BEAMS
11.22 (Fri.) Release…
Japanese retailer BEAMS has announced a new exclusive Seiko Five Sports model. This is an all black model with a black translucent dial.
It has a stainless steel case measuring 46.0 x 42.5 x 13.4mm and utilizes the 4R36 calibre.
Prijs en ref.nr. SBSA worden nog bekend gemaakt.
Krijg die echt nergens gevonden met een yellow dial
Heel gaaf model. Je kijkt zo op de day en date wheel.
En voor zover dat nog niet gezegd is waardeer ik je updates over Seiko. Het is zelf niet bij te houden dus iemand die dat op een rijtje zet is heel fijn.
Ben de Asia limited Speedtimer (SSC951) aan het overwegen, omdat ik de Panda stiekem toch wel een heel erg fijn (en onbezorgd) horloge vond.
Zojuist foto’s van ontvangen, en tevens van de SSK043 GMT. Dus voor de liefhebbers, hierbij wat live beeldmateriaal
Ook dit is weer een mooie Speedtimer . Toch heb ik mijn panda aan mijn vader gegeven, kan niet wennen aan de datum die zo diep ligt. Mocht er een komen zonder datum koop ik hem weer.
Kleur is wel echt heel mooi!
Geplande release op 6 december 2024
CREDOR GBBY973
Credor has announced a new Goldfeather model, the GBBY973.
This model has a silver colored dial with thin hour markers that are curved to match the dial surface, and the minute markers are carved into the dial
Het materiaal van de kast is platina 950, dat dun is gemaakt zodat het comfortabel in de hand ligt. De zorgvuldige afweging van onze vakmensen heeft geresulteerd in een zachte draagervaring. De delicate schittering van de lunette en de zachte uitstraling van het doosvormige saffierglas geven je de warmte van een mechanisch horloge.
(Google Translate).
case measuring 37.4 x 7.9 x 43.2mm and it utilizes the 6890 manual wind calibre.
Prijs, ex import 4.070.000 yen
€ 25K.
Esthetisch niet mooi, of gewoon slecht afleesbaar daardoor? Ik had een beetje hetzelfde met de Seamaster 300m. Daar is de (keramische) dial ook erg dik waardoor de datum een beetje in een diep gat ligt. Ik vond dat gewoon niet mooi. Dat kunnen ze er beter een kader omheen leggen zoals bij de 62MAS re-issues.
Esthetisch niet mooi. Je beschrijft precies hoe ik erover denk. Maar voor de rest een gaaf horloge.
Cool die doorzichtige dial