Nieuwe Seiko modellen 2024. Nu zijn we link!

Bruin en bordeaux gaan prima samen maar gezien de subdials was ik voor zwart gegaan.

1 like

De Aquaracer moest ik dus ook gelijk aan denken. Maar ja, Seiko maakt zo enorm veel modelletjes, dat het altijd wel ergens op lijkt.

1 like

Grand Seiko SBGJ279 HARADA

Harada. The blue dial is inspired by the waters of the Yoshino River that crosses the Shikoku Mountains in Tokushima Prefecture.

It has a stainless steel case measuring 44.2 x 14.4 x 50.6mm and utilizes the 9S86 automatic calibre.

Harada Co., Ltd., gevestigd in Tokushima, zal " SBGJ279 " uitbrengen , het eerste samenwerkingsmodel met Grand Seiko . Dit bijzondere horloge is gebaseerd op het sportmodel SBGJ237 van Grand Seiko en de wijzerplaat weerspiegelt het heldere water van de eersteklas rivier van Tokushima, de Yoshino-rivier. Vanaf 15 november 2024 worden er slechts 50 stuks verkocht bij Harada Co., Ltd.

[Harada Limited Model] SBGJ279 Grand Seiko 9S Mechanisch Gelimiteerd tot 50 stuks
Verkoopprijs 1.067.000 yen (inclusief belasting)

6 likes

Mooi rood is niet lelijk!
Gelimiteerd tot 2400 stuks.

Seiko’s Latest Speedtimer SSC953: A European Exclusive
Inspired By 1960s Motorsports

3 likes

Gewoon lichtblauw.

4 likes

Daar ook een artikel te vinden over het horloge.

2 likes

Ding is huge! 44 mm diameter en 14,4 mm dik. Een aardige :hamburger:.

1 like

2 likes

Mooie dial :ok_hand:

1 like

12 likes

Of course it does. Ze zullen ook eens een tandje dunner uurwerk en een wat normalere maat kast ontwerpen voor dat geld, zeg. Man man man man man.

Overigens, @Aamon, inderdaad cool dat je hier zo bovenop zit. :slight_smile: Dus ik waardeer de posts ook al waardeer ik niet alle horloges. :+1:

6 likes

627b6ae2-48f6-496b-ae39-3caa48aa4f6c_text

5 likes

EUR 860,00

Ik weet het niet!

Hey what’s this yellow one? Coming soon or limited to your area?

8 likes

Weet het wel zeker die kleur niet mijn ding.

De cocktail time inspired wijzerplaat afwerking is even wennen. GMT complicatie hadden ze beter achterwege kunnen laten en het opschrift ‘3 days’ treft ook geen enkel doel. Vind het verder wel een mooie kleurencombinatie. De plaatsing van de datum springt in het oog, was mooier geweest op de 3. Al met al veel gemiste kansen. Deze kleur geel zou denk ik wel goed staan op de nieuwe samourai, maar dan met matte afwerking.

2 likes

Nog steeds zoekende naar een ref.nr…

:thinking:

5 likes

Kleuren combi is best ok

1 like

Iemand real life ervaring met deze? SSB455P1

3 likes

Grappig. Zat er vandaag ook naar te kijken.

Aan de ene kant voel ik wel iets voor dit model, aan de andere kant snap ik de prijs van dit model niet helemaal.